NIMA Experience Marketing Community

Het bestuur van deze community heeft Experience marketing (XM) gedefinieerd als een vorm van marketing waarbij organisaties de focus leggen op het creëren van gedenkwaardige en positieve ervaringen van producten/diensten/merken bij klanten; met als doel het opbouwen en behouden van diepgaande relaties tussen organisaties en klanten.

Customer Experience

Visie!

De Nima – Community Experience Marketing wil jou als Marketeer inspireren om met Experience Marketing aan de slag te gaan. En met elkaar een actieve, levendige community te zijn waarin we elkaar inspireren en kennis delen op het gebied van Experience Marketing.

Het bestuur gelooft dat het aangaan van diepgaande relaties wordt bereikt door het leveren van toegevoegde waarde op elk contactpunt in de klantreis tussen het merk en de klant. Dit kan variëren van interactieve evenementen en persoonlijke benaderingen tot gepersonaliseerde online en offline ervaringen. En daarover willen we graag met elkaar discussiëren en van elkaar leren.

Meer weten?

Wordt lid via LinkedIn van deze community 

Aankomende events van de Community Experience Marketing

Op 26 november 2024 houden we een ronde tafel sessie, waarbij we een Experience Marketeer van een gerenommeerd bedrijf aan het woord laten.

Locatie: Nima, Diemerhof 42 te Diemen. Informatie volgt.

Wat vinden onze community leden eigenlijk van Experience Marketing?

In 2024 is deze community nieuw leven ingeblazen en heeft het bestuur, om de behoeften en verwachtingen van de leden te peilen, een enquête over Experience marketing uitgestuurd.

Ander content over Experience Marketing

(Blogpost) Experience Marketing kent vele gezichten… de Redactie

Wat me in ieder geval opvalt omtrent Experience Marketing, is dat er een hele hoop enthousiasme vanaf straalt. Als marketeer wil je toch die relatie met je klant opbouwen en behouden.

Lees meer

Bestuur NIMA Experience Marketing

De community wordt met veel enthousiasme bestuurd door actieve leden; een groep Marketeers die het vak Experience Marketing op de kaart willen zetten.
Maak hier kennis met de bestuursleden van de:
NIMA – Community Experience Marketing.

Jan Biemond (Voorzitter) Teamlead Marketing B2B bij Eneco
Dianne Philipsen Manager Merk, Formule & Marketing bij Henri Willig Kaas B.V.
Jan Willem van Delft Head of CX & Marketing Florius Moneyou (ABN AMRO Bank)
Patricia Heemskerk Adviseur | Innovator & Behavioural Designer bij DeapMarketing/ Het GoededoelenMeisje
Alex Ballering Marketing Customer Engagement bij BENU Nederland

Contact

Wil je via e-mail op de hoogte gehouden worden van de activiteiten, meer weten over dit platform, actief deelnemen of contact met het bestuur? Stuur dan een e-mail naar events@nima.nl o.v.v. experience marketing community of bel 020 – 503 93 00.