Financial Services

Sinds de financiële crisis zijn marketeers binnen de financiële wereld veel te stil geweest. Reputatiemanagers werden aangesteld om de schade beperkt te houden. Binnen de sector leek het velen verstandig om tijdelijk een pas op te plaats te maken op het gebied van marketing. Wat ons betreft is dit onterecht! Juist in deze periode zijn goede marketeers de aangewezen personen om de financiële sector weer op een goede manier op de kaart te zetten. Er zijn nieuwe marketeers nodig om deze uitdagende sector weer de goede kant op te sturen. Maar dan wel op een moderne manier, dus bekeken vanuit het oogpunt en de wensen van de klant. 

Wat doen we?

De Financial Services Community is een platform om kennis en ervaringen uit te wisselen en zo het vakgebied Financial Services verder te brengen.  

Waarom is de Financial Services Community interessant?

NIMA Financial Services organiseert twee keer per jaar een bijeenkomst. Het thema per bijeenkomst wordt bepaald aan de hand van de ontwikkelingen in marketing en finance. Heb jij ideeën, behoefte aan een bepaald onderwerp of houdt een thema je ’s nachts wakker?  

Voor wie is de Financial Services Community interessant?

Voor professionals marketing, communicatie en sales in Financial Services én uit de financiële dienstverleners en hun stakeholders zelf.   

NIMA Financial Services bestuur

Wie zijn de gezichten achter de NIMA Financial Services Community? De community wordt met veel enthousiasme bestuurd door actieve leden binnen de community. Maak hier kennis met de NIMA Financial Services-bestuursleden. 

Esther Oostrom SCP SMP Divisiemanager Commercie, Klaverblad Verzekeringen
Marc Smulders Press officer bij ING

Contact 

Wil je via e-mail op de hoogte gehouden worden van de activiteiten, meer weten over dit platform, actief deelnemen of contact met het bestuur? Stuur dan een e-mail naar events@nima.nl of bel 020 – 503 93 00.