10e Sierteelt Marketing Event
Terugkijken om vooruit te zien
13.00 uur | Rondleiding: retailsafari Westfield Mall of The Netherlands
14.00 uur | Inloop & Ontvangst met koffie/thee
14.30 uur | Opening door Cock van Bommel, voorzitter NIMA, Community Foodchain- & Agrimarketing
14.40 uur | Key Note speaker Pieter Kopmels, voorzitter van de NIMA – Community B2B en Head of Global Marketing bij Envalior (voorheen DSM)
15.15 uur | Forumdiscussie onder leiding van Luuk Ros, Manager Merk & Media en MT-lid van NIMA
Samen bediscussiëren vertegenwoordigers uit alle schakels van de sierteeltketen de toekomst van Marketing & Sales: Samen naar 2030!
16.30 uur | Korte break met een snack
17:00 uur | We kijken terug met ‘The Best Of’
Hier kun je kiezen uit zes presentaties verspreid over drie parallelrondes. Deze sessies worden gegeven door de best beoordeelde sprekers van onze afgelopen negen Sierteelt Marketing Events.
- Parallelsessie 1: Hans van der Meulen van de Digital Marketing Lounge neemt ons mee in de vijf stappen van digitale transformatie voor marketing en hoe deze stappen nu en in de toekomst ingezet kunnen worden.
- Parallelsessie 2: Matt van der Poel, Chief eXperience en eXpedition Officer bij Planet 9m2, deelt zijn inspirerende inzichten over 'experience & transformation marketing'. In zijn enthousiaste verhaal neemt hij ons mee in de wereld van ervaringsgerichte en transformerende marketingstrategieën, en hoe deze een blijvende impact kunnen hebben op zowel klanten als bedrijven.
- Parallelsessie 3: Loek Wermenbol, Retail Strategy Director bij First Impression Audiovisual, geeft een presentatie over hoe je door strategisch het juiste startpunt te bepalen, op 10 verschillende punten tastbare verbeteringen kunt realiseren door middel van slimme digitale oplossingen. Hij deelt de nieuwste ontwikkelingen en inzichten die bijdragen aan een verbeterde klantbeleving en operationele efficiëntie.
- Parallelsessie 4: Wilco Verdoold, Register Marketeer, strateeg, geek, auteur, spreker en docent aan de Hogeschool van Amsterdam, geeft een presentatie over de stand van zaken van AI in marketing. Hij bespreekt de laatste ontwikkelingen en kijkt vooruit naar de trends op de lange termijn, waarbij hij inzicht biedt in hoe AI de marketingwereld blijft transformeren en wat we in de toekomst kunnen verwachten.
- Parallelsessie 5: Mattijs Bodegom, Marketing Communications Manager bij Koppert, deelt de do’s and don’ts van de recente rebranding van het bedrijf. Hij bespreekt de voortgang en veranderingen sinds zijn eerdere presentatie, en geeft waardevolle inzichten in wat wel en niet heeft gewerkt tijdens het rebrandingproces.
- Parallelsessie 6: Bart Brüggenwirth, oprichter van b-open en De Zwerm, strategisch adviseur en auteur laat in zijn presentatie zien dat duurzaamheid niet kan ontbreken in een succesvolle route van marketing & sales naar 2030. Hij beschrijft de actuele en opkomende trends op het snijvlak van duurzaamheid en marketing en wat dit betekent voor de keuzes die marketeers moeten maken voor een toekomstbestendige koers.
18.30 uur | De Eerste Enige Echte Sierteelt Pubquiz onder leiding van de Quiz Brothers
19.00 uur | Speciaal voor deze bijzondere 10e jubileumeditie serveren wij een: ‘Walking Dinner’
21.00 uur | Einde Sierteelt Marketing Event
AANTAL PE-PUNTEN?
3 PE-punten
Geldt alleen voor:
Register Marketeers
Senior Marketing Professionals
NIMA Qualified Lecturers