17/02
Afternoon snack: Het vernieuwde Agile Marketing Manifesto met Jim Ewel (Engelstalig)

Afternoon snack: Het vernieuwde Agile Marketing Manifesto met Jim Ewel (Engelstalig)

Hoe sluiten we aan op de eisen die de organisatie en de buitenwereld stelt, zonder onszelf voorbij te lopen?

17 februari 2022
16:00 - 17:30

Geen file deze keer,
dit is een online event

Classes & Events > Afternoon snack: Het vernieuwde Agile Marketing Manifesto met Jim Ewel (Engelstalig)

INVESTERING

NIMA Member € 0, - (excl. btw)
Normaal tarief € 0, - (excl. btw)

Gratis

WORD MEMBER EN BESPAAR

ORGANISATOR

NIMA

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT Schrijf me in
De komende 15 jaar komt er een tsunami aan technologische vernieuwing op ons af die veel bedrijfstakken door elkaar schudt. Deze veranderingen hebben directe impact op de manier waarop we marketing doen. Simpelweg blijven doen wat altijd succes had, is uitgesloten. Zaken anders aanpakken vereist vaak eerst dat we anders  gaan denken. Het nieuwe Marketing Manifesto biedt aanknopingspunten om je eigen visie op de toekomst van het marketingvak te ontwikkelen.
 
Deze eenmalige theoretische masterclass neemt je mee in de veranderende uitgangspunten in het Marketingvak, aan de hand van het onlangs vernieuwde Agile Marketing Manifesto. Hoe sluiten we aan op de eisen die de organisatie en de buitenwereld stelt, zonder onszelf voorbij te lopen? En hoe leggen we de juiste accenten zodat de toegevoegde waarde die we met deze vernieuwde principes leveren ook meteen als effectief wordt gezien door onze omringende business partners?  
 
Programma:
16.00: Welkom en een korte introductie NIMA en Agile Marcom Consortium
16.10: Het nieuwe  Agile Marketing Manifesto: Values, Principles, Process and Changes by John Cass (co-author manifesto)
16.25: Presentatie Jim Ewel – the biggest marketing shift from output to outcome thinking (author '6 disciplines of Agile Marketing’)
16.50: Questions/discussion around the talk of Jim (moderated by John Cass)
17.05: Roald en Mariëlle: de uitdagingen en relevantie van agile werken in marketing teams. Uitleg opzet van de Agile Marketing mastercourse
17.20: Wrap up and thank you
 
In april start een 4-delige mastercourse die verdieping geeft op het nieuwe Agile Marketing Manifesto. 
 
Dit event is bedoeld voor (strategische) marketeers, digital marketeers, agile coaches, marketing leiders, MT leden en iedereen die interesse heeft in het Agile Marketing gedachtengoed
Niveau: Nima B/C
 
Na afloop van deze afternoon snack heb je inzicht hoe het Agile Marketing gedachtegoed is doorontwikkeld en hoe je dat kan inpassen in je eigen organisatie, zowel op operationeel èn strategisch niveau