B2B Marketing College – Marketing & Psychologie 2025

Voor marketeers die morgen inzichten uit de gedragspsychologie concreet willen toepassen.

B2B Marketing College – Marketing & Psychologie 2025

Eerstvolgende beschikbare data

INVESTERING

NIMA Member € 349,00 (excl. btw)

Normaal tarief € 395,00 (excl. btw)

-
Het B2B Marketing College is een samenwerking tussen RVS Marketing, B2B Marketing & Sales en NIMA, Nederlands instituut voor marketing

SPREKERS VOOR DIT EVENT

Sanne Cornelissen Sanne Cornelissen Mischa Coster

BESCHIKBARE DATA

schrijf me in voor 24-06-25

Plan B
Hurksestraat 19, 5652 AH Eindhoven

24-06-25
13:30 - 17:00

rvs en nima.JPG

 
 

B2B Marketing College 2025 – B2B Marketing & Psychologie

 

Haal Meer uit Gedragsbeïnvloeding

In B2B draait het vooral ook om mensen. Bij elke vorm van communicatie liggen er kansen om gedrag te beïnvloeden – op een manier die authentiek, eerlijk en ethisch is. Want echte beïnvloeding draait niet om manipulatie, maar om het helpen van jouw doelgroep bij het nemen van betere beslissingen.

Tijdens dit tweede B2B Marketing College duiken we wederom in de wereld van gedragspsychologie. Van wetenschappelijke inzichten tot praktische voorbeelden. Leer hoe automatische reacties, besluitvormingsprocessen en gedragsmechanismen werken en ontdek hoe je deze kennis toepast in jouw marketingstrategie.

 

Deel 1: Mischa Coster,

Tijdens dit B2B Marketing College neemt mediapsycholoog en gedragsstrateeg Mischa Coster je mee in de wereld van psychologische strategieën. Ontdek de belangrijkste voorwaarden om overtuigend te communiceren en leer welke strategieën je kunt toepassen om deze effectief in te vullen. Mischa deelt inspirerende theorieën en praktijkvoorbeelden die je direct kunt gebruiken, zowel universeel als specifiek gericht op B2B-communicatie.

Vorige deelnemers omschrijven Mischa’s sessies als “vermakelijk”, “boeiend”, “praktische wetenschap” en “topklasse”.

 

Deel 2: Sanne Cornelissen,

Sanne Cornelissen is dé expert op het gebied van efficiënt werken en AI. Met haar methode mixt ze inzichten uit de gedragspsychologie met slimme AI-tools voor praktische life hacks. De uitkomst? Meer rust, focus en écht resultaat. Met haar energieke presentatiestijl maakt ze AI toegankelijk voor iedereen en pakt ze belangrijke thema’s zoals burn-out en work-life balance met beide handen aan. Haar praktische methode overtuigt zowel digibeten als AI-nerds, met als resultaat: meer tijd voor wat écht belangrijk is.

Interessant voor:

  • Senior Marketing Professionals (SMP)
  • B2B Marketing- en communicatie managers
  • B2B Sales managers
  • B2B Marketing- en communicatiemedewerkers

 

AANTAL PE-PUNTEN?
3 PE-punten