Brein en Gedrag: NeuroNext
Waar gaan we heen met inzichten uit neuro-en gedragswetenschap?
Het jaar 2024 start met een niet te missen inspiratiesessie: NeuroNext – Waar staan we in dit vakgebied en welke ontwikkelingen mag jij als marketeer niet missen?
Op woensdag 28 februari bij Hogeschool Leiden trappen we af met een exclusieve sessie waarin we je in twee uur bijpraten over de nieuwste ontwikkelingen in neuromarketing en gedragswetenschappen. We bieden je een inspirerend verhaal, zoals je van ons gewend bent ondersteund door sterke praktijkvoorbeelden die direct toepasbaar zijn in jouw strategieën.
Inmiddels is iedere marketeer wel bekend met de basics van de werking van het brein en van gedrag: denken en handelen op basis van het primaire brein, systeem 1 en 2, het inzetten van nudges enzovoort. Maar wetenschap en vakgebied staan niet stil. Welke ontwikkelingen van de afgelopen tijd worden nú in de (marketing)praktijk toegepast én welke trends en inzichten zijn er in de nabije toekomst. Welke rol speelt AI, moet iedere organisatie een Chief Behavioral Officer gaan benoemen, etc.
Onze sprekers zijn experts in het vakgebied:
- Mylene Samuels, Behavioural Design Expert bij ABN AMRO teamleider gedragsteam
- Bob van Dam, Senior gedragspsycholoog en hoofddocent bij de Behavior Change Group
Programma
16.00 uur | Inloop
16.30 uur | Opening (Hogeschool Leiden, NIMA Brein en Gedrag)
16.45 uur | Bob van Dam
17.45 uur | Pauze (voor broodjes en iets warms wordt gezorgd)
18.30 uur | Mylene Samuels
19.30 uur | Netwerkborrel
20.30 uur | Einde
16.00 uur | Inloop
16.30 uur | Opening (Hogeschool Leiden, NIMA Brein en Gedrag)
16.45 uur | Bob van Dam
17.45 uur | Pauze (voor broodjes en iets warms wordt gezorgd)
18.30 uur | Mylene Samuels
19.30 uur | Netwerkborrel
20.30 uur | Einde