Education Day Duurzaamheid & Innovatie

gratis toegankelijk voor docentleden

INVESTERING

NIMA Member € 0,00 (excl. btw)

Normaal tarief € 75,00 (excl. btw)

BESCHIKBARE DATA

Op donderdagmiddag 26 september staat er een digitale NIMA Education Day op het programma binnen het thema ‘Duurzaamheid, consumentengedrag en innovatie’, en de effecten hiervan voor de marketingstrategie.
Twee inspirerende sprekers, Jeske Nederstigt en Janneke Zuidhof, nemen je binnen het thema duurzaamheid of Business for Better mee in de wereld van consumentengedrag en innovatie.
Jeske stelt dat Marketing gedragsbeïnvloeding is en gaat in op welke uitdagingen marketeers tegenkomen bij het beïnvloeden van duurzaam consumentengedrag en hoe deze te tackelen zijn. Haar presentatie geeft een inkijkje in de belevingswereld van de (nog niet zo) duurzame consument.
Janneke neemt je aan de hand van de Inspirerende 40 mee in de verhalen van organisaties waarbij het lukt: de mindsets van mensen veranderen, met aantrekkelijke merken en op een commercieel succesvolle manier. Een presentatie met handvaten uit de praktijk, kritische vragen over marketingvak en tegelijkertijd een pleidooi voor de noodzaak ervan. 

Programma:
13.30 uur | Welkom 
13.35 uur | Dr. Jeske Nederstigt, docent Consumentengedrag bij Fontys en onderzoeker sociale innovatie, presenteert: ‘Duurzaam consumentengedrag: een utopie?’
14.05 uur | Koffie-break  
14.10 uur | Janneke Zuidhof, partner bij strategisch adviesbureau Synergie, presenteert: ‘De geheime formule van duurzame merken?’
14.45 uur | Q&A met Janneke & Jeske 
15.00 uur | Afsluiting 

Sprekers: 
•    Dr. Jeske Nederstigt is docent Consumentengedrag, Customer Journey Mapping en duurzame gedragsverandering bij Fontys Hogescholen in Eindhoven. Daarnaast is zij onderzoeker sociale innovatie en gedragsverandering bij het lectoraat Circulaire Transitie. 
•    Janneke Zuidhof is strateeg en partner bij het strategisch adviesbureau Synergie dat werkt aan organisaties met een positieve impact op markt en samenleving. Janneke maakt de bezieling van een organisatie tastbaar en brengt mensen daardoor in beweging. 

Meld je nu aan voor de Education Day van donderdag 26 september die van 13.30 tot 15.00 uur digitaal via Teams zal worden aangeboden. 

 
*Naamswijziging
De MOA, de organisatie die geldt als het expertisecentrum voor data-science, data-analytics en marketing-insights, gaat verder onder de naam Data & Insights Network. Met de naamsverandering gaat ook een herpositionering gepaard. 
 
NIMA Docentleden en NIMA Qualified Lecturers gratis
NIMA organiseert speciaal voor docentleden en NQL'ers kosteloos de Education Days. Ben je (nog) geen docentlid? Dan betaal je € 75,00 voor deelname. NIMA docentlid worden kan snel. Bovendien maak je direct gebruik van alle voordelen van een NIMA Red Member en zijn de deuren naar ons netwerk geopend.
Heb je vragen? Mail naar b.hilarides@nima.nl.
 
  600 x 200 px footer education day oud logo met 2 partner sept.png
 
 
 
 

AANTAL PE-PUNTEN?
2 PE-punten