Experience Marketing: Belgian Beer World

Eén merk, meerdere verhalen onder één dak

Experience Marketing: Belgian Beer World

Eerstvolgende beschikbare data

INVESTERING

NIMA Member € 0,00 (excl. btw)

Normaal tarief € 105,00 (excl. btw)

.
Nog geen NIMA lid? Neem 1x kosteloos deel door deze code te gebruiken: ONTDEKNIMA

WORD MEMBER EN BESPAAR

Exclusief voor NIMA-leden. Word member en kom naar dit event! Bekijk al onze Lidmaatschappen of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

SPREKERS VOOR DIT EVENT

Dirk Lubbers

BESCHIKBARE DATA

schrijf me in voor 20-05-25

Belgian Beer World
Anspachlaan 80, 1000 Brussel

20-05-25
15:00 - 18:00

Dirk Lubbers, een gerenommeerde expert in experience marketing, zal tijdens dit evenement zijn inzichten delen over de ontwikkeling en professionalisering van de Belgian Beer World. Dit unieke project brengt meerdere Belgische biermerken samen in een boeiende, gezamenlijke ervaring. Dirk kreeg de uitdagende opdracht om van deze diverse merken één krachtig en herkenbaar merk te maken, terwijl hij de bezoekerservaring naar een hoger niveau tilt.
Tijdens zijn presentatie neemt Dirk ons mee in:
 
 
  • Zijn plan van aanpak: Hoe hij de kernwaarden van verschillende merken samenbracht tot één uniforme en herkenbare experience.
  • Zijn uitdagingen: Van culturele en zakelijke verschillen bij ondernemen in België tot het stroomlijnen van verschillende stakeholders.
  • Samen sparren: Hij nodigt ons uit om mee te denken over creatieve oplossingen en relevante kansen binnen deze Belgische Bier Wereld en experience marketing.
De middag wordt extra speciaal door een begeleide rondleiding door Belgian Beer World, gevestigd op de 2de en 3de verdieping van het prachtig gerenoveerde beursgebouw in hartje Brussel. Hier krijg je een exclusieve blik achter de schermen van dit toonaangevende project

AANTAL PE-PUNTEN?
2 PE-punten