Experience Marketing: Belgian Beer World
Eén merk, meerdere verhalen onder één dak
Eerstvolgende beschikbare data
Dirk Lubbers, een gerenommeerde expert in experience marketing, zal tijdens dit evenement zijn inzichten delen over de ontwikkeling en professionalisering van de Belgian Beer World. Dit unieke project brengt meerdere Belgische biermerken samen in een boeiende, gezamenlijke ervaring. Dirk kreeg de uitdagende opdracht om van deze diverse merken één krachtig en herkenbaar merk te maken, terwijl hij de bezoekerservaring naar een hoger niveau tilt.
Tijdens zijn presentatie neemt Dirk ons mee in:
- Zijn plan van aanpak: Hoe hij de kernwaarden van verschillende merken samenbracht tot één uniforme en herkenbare experience.
- Zijn uitdagingen: Van culturele en zakelijke verschillen bij ondernemen in België tot het stroomlijnen van verschillende stakeholders.
- Samen sparren: Hij nodigt ons uit om mee te denken over creatieve oplossingen en relevante kansen binnen deze Belgische Bier Wereld en experience marketing.
De middag wordt extra speciaal door een begeleide rondleiding door Belgian Beer World, gevestigd op de 2de en 3de verdieping van het prachtig gerenoveerde beursgebouw in hartje Brussel. Hier krijg je een exclusieve blik achter de schermen van dit toonaangevende project
AANTAL PE-PUNTEN?
2 PE-punten
Geldt alleen voor:
Register Marketeers
Senior Marketing Professionals