Foodchain & Agrimarketing: 4e AGF event

Geef de AGF verkoop een boost door branding

Foodchain & Agrimarketing: 4e AGF event

Eerstvolgende beschikbare data

INVESTERING

NIMA Member € 125,00 (excl. btw)

Normaal tarief € 175,00 (excl. btw)

WORD MEMBER EN BESPAAR

Bekijk al onze Lidmaatschappen of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

BESCHIKBARE DATA

schrijf me in voor 03-10-24

Koninklijke Schmidt Zeevis Rotterdam B.V.
Matlingeweg 333, 3044 EV Rotterdam

03-10-24
14:30 - 20:00

Op donderdag 3 oktober 2024 vindt het vierde AGF Marketing Event plaats met als thema 'Geef de AGF verkoop een boost door branding'. De organisatie is in handen van NIMA Foodchain & Agrimarketing in samenwerking met GroentenFruit Huis en het AGF Trendcafé.
 
 
Tijdens dit evenement staat de vraag centraal hoe je met een promotiecampagne jouw product(en) op de kaart kan zetten. Zowel experts uit de sector als daarbuiten zullen hun inzichten en visie delen. Promotie is een belangrijk onderdeel van de marketingmix. Welke promotiecampagne binnen AGF uit het verleden komt spontaan bij je op? Langlopende tv-campagnes, zoals "Even Apeldoorn Bellen" zijn steeds minder vaak te zien. Iedere generatie lijkt zijn eigen Social Media kanaal te hebben. Waar moet je je pijlen op richten? Wat is de rol van influencers? Wat werkt en wat niet voor AGF? 
 
 
Joeri Jansen van reclamebureau Roorda, bekend van succesvolle campagnes als BOB en NIX18, laat zien welke promotieactiviteiten rondom AGF er momenteel plaatsvinden. Hoe belangrijk is promotie voor AGF en hoe ziet Joeri de toekomst voor zich op het gebied van promotie AGF? Welke campagnes werken en waar moet je op inzetten om succesvol te zijn? 
 
 
Leon Jansen, Change Manager Marketing van K2O Marketing & Business Strategy en NIMA Lecturer, gaat in op significant beter presteren door de juiste marketing. Hoe belangrijk is promotie? Leon heeft met zijn creativiteit, gedrevenheid en inhoud een belangrijke bijdrage geleverd aan de strategie van gerenommeerde bedrijven in de afgelopen jaren. Na een sessie van Leon heb je concrete tips waar je in de AGF sector mee aan de slag kan. 
 
 
Hoe strik je Paris Hilton voor je campagne? Douglas Brundage van Brand Studio Kingsland uit New York vertelt in een live verbinding over de succesvolle ontbijtcampagne van JOE & THE JUICE met inzet van niemand minder dan Paris Hilton. Hier wil je bij zijn! #GetChicForBreakfast
 
 
Het evenement vindt plaats bij Koninklijke Schmidt Zeevis, Matlingeweg 333 in Rotterdam.  Koninklijk Zeevis Schmidt Rotterdam bestaat al 100 jaar en is een begrip in culinair Nederland. Van bekende chefs, hippe horecagelegenheden, de supermarkt op de hoek tot cruiseschepen. Iedereen wil vis van Schmidt Zeevis! Daarom rijden zij met maar liefst twintig gekoelde vrachtwagens door het hele land. We horen tijdens dit event hoe het bedrijf zo succesvol is geworden en waarom promotie en beleving succesfactoren zijn.
 
 
Schrijf je nu in voor deze unieke bijeenkomst voor marketeers, communicatiespecialisten en analisten in de AGF sector! Uiteraard is er tijdens het event voldoende tijd om te netwerken met collega's en professionals.
 
 
Programma 
14.00 uur | Ontvangst/netwerkgelegenheid
14.30 uur | Cock van Bommel/Maurice Wubben: Opening en toelichting programma 
14.45 uur | Introductie Schmidt Zeevis Rotterdam
15.00 uur | Joeri Jansen (Roorda): Huidige en toekomstige promotie binnen de AGF sector 
15.30 uur | Implementatieronde inclusief kennismaking
16.00 uur | Leon Jansen (NIMA): Significant beter presteren door de juiste marketing, inclusief promotie
16.45 uur | Implementatie ronde 
17.00 uur | Pauze 
17.15 uur | Douglas Bundage (Kingsland): Paris Hilton campagne Joe & The Juice – online verbinding
18.00 uur | Implementatieronde
18.15 uur | Afsluiting en start buffet