Internal Branding: Een sterk merk, merk je
De Kracht van MedeMERKers: Branding met Andy P. Mosmans
We nodigen je van harte uit voor een online lezing gepresenteerd door Drs. Andy P. Mosmans, een vooraanstaande expert op het gebied van branding, marketing en communicatie. Met een rijke achtergrond in zowel de academische wereld als de industrie, brengt Andy een schat aan kennis en ervaring naar het podium.
"Een sterk merk, merk je." Ontdek hoe een onderscheidend merk een organisatie kan transformeren en hoe goede branding richting en betekenis geeft aan alles. Leer hoe je je medewerkers (je medeMERKers) betrekt bij het creëren van een sterke merkidentiteit, zowel intern als extern. Na deze sessie ga je naar huis met praktische inzichten en strategieën voor 'the game of the name'!
Over Andy Mosmans:
Andy is een gerenommeerde adviseur, ondernemer en opleider met een indrukwekkende carrière die zich uitstrekt over verschillende vooraanstaande organisaties zoals Philips, FHV BBDO, en ARA Groep. Met een passie voor onderwijs, doceert Andy de Branding MBA in 1 Day, en fungeert als gastdocent bij diverse universiteiten in Nederland en visiting professor in China. Hij is de auteur van meerdere invloedrijke boeken waaronder 'Branding' (2022) en 'Startup Branding' (2017), en heeft zijn expertise gedeeld met meer dan honderd (inter)nationale ondernemingen en merken. Tegenwoordig opereert hij als adviseur, ondernemer en opleider vanuit Andy Mosmans & Company, Unknown Group, VENGEAN en het Institute for Branding en Business Development.
Andy is een gerenommeerde adviseur, ondernemer en opleider met een indrukwekkende carrière die zich uitstrekt over verschillende vooraanstaande organisaties zoals Philips, FHV BBDO, en ARA Groep. Met een passie voor onderwijs, doceert Andy de Branding MBA in 1 Day, en fungeert als gastdocent bij diverse universiteiten in Nederland en visiting professor in China. Hij is de auteur van meerdere invloedrijke boeken waaronder 'Branding' (2022) en 'Startup Branding' (2017), en heeft zijn expertise gedeeld met meer dan honderd (inter)nationale ondernemingen en merken. Tegenwoordig opereert hij als adviseur, ondernemer en opleider vanuit Andy Mosmans & Company, Unknown Group, VENGEAN en het Institute for Branding en Business Development.