Internal Branding: Kijkje in de keuken bij Heijmans
Hoe Heijmans met een strategische communicatie aanpak de strategie onder medewerkers tot leven brengt.
Heijmans is een van de grote bouwbedrijven van Nederland en zet zich in voor het creëren van een gezonde leefomgeving. Vanuit deze missie realiseert Heijmans projecten voor woonconsumenten, bedrijven en overheden en bouwt samen met hen aan de ruimtelijke contouren van morgen.
Alle medewerkers binnen Heijmans dragen hieraan bij. Iedereen is nodig om de ambitie voor elkaar te krijgen.
Hoe neem je een grote organisatie mee? Hoe zorg je dat thema’s over langere periode levend blijven? Hoe maak je de hoog-over strategie praktisch en herkenbaar voor iedereen?
Bij Bouw & Techniek, één van de bedrijfsonderdelen van Heijmans, werken ze met ambassadeurs (bouwsteen coördinatoren) op verschillende afdelingen die naast hun huidige baan thema actief onder de aandacht brengen. Onder begeleiding van Danielle Otker (strategische communicatieadviseur en lead strategie activatie voor het onderdeel Bouw & Techniek). Een mooie inspirerende case die laat zien hoe in een operationeel gedreven organisatie interne communicatie hoog in het vaandel staat.
Danielle Otker neemt ons mee in haar aanpak, uitdagingen en inspirerende voorbeelden. Tijdens de middag zal ook een ambassadeur aan het woord zijn en worden we meegenomen in de inspirerende omgeving bij Heijmans in Rosmalen.
Alle medewerkers binnen Heijmans dragen hieraan bij. Iedereen is nodig om de ambitie voor elkaar te krijgen.
Hoe neem je een grote organisatie mee? Hoe zorg je dat thema’s over langere periode levend blijven? Hoe maak je de hoog-over strategie praktisch en herkenbaar voor iedereen?
Bij Bouw & Techniek, één van de bedrijfsonderdelen van Heijmans, werken ze met ambassadeurs (bouwsteen coördinatoren) op verschillende afdelingen die naast hun huidige baan thema actief onder de aandacht brengen. Onder begeleiding van Danielle Otker (strategische communicatieadviseur en lead strategie activatie voor het onderdeel Bouw & Techniek). Een mooie inspirerende case die laat zien hoe in een operationeel gedreven organisatie interne communicatie hoog in het vaandel staat.
Danielle Otker neemt ons mee in haar aanpak, uitdagingen en inspirerende voorbeelden. Tijdens de middag zal ook een ambassadeur aan het woord zijn en worden we meegenomen in de inspirerende omgeving bij Heijmans in Rosmalen.
Programma
15.00 – 15.30 uur | Inloop
15.30 – 15.35 uur | Welkom door Lara Molendijk van NIMA
15.35 – 16.55 uur | ‘De strategie tot leven brengen’ bij Heijmans – Toinja van Daal, Daniëlle Otker en Terrie Eisinger- van Beek (incl pauze)
16:55 – 17:25 uur | Rondleiding: ‘100-jarig bestaan’ en ‘klaar voor de toekomst’
17:25 – 17:30 uur | Afsluiting
17:30 – 18:30 uur | Borrel & netwerken
15.30 – 15.35 uur | Welkom door Lara Molendijk van NIMA
15.35 – 16.55 uur | ‘De strategie tot leven brengen’ bij Heijmans – Toinja van Daal, Daniëlle Otker en Terrie Eisinger- van Beek (incl pauze)
16:55 – 17:25 uur | Rondleiding: ‘100-jarig bestaan’ en ‘klaar voor de toekomst’
17:25 – 17:30 uur | Afsluiting
17:30 – 18:30 uur | Borrel & netwerken