Internal Branding: Kijkje in de keuken bij Picnic

Een recept voor internationale teamgeest

INVESTERING

NIMA Member € 0,00 (excl. btw)

Normaal tarief € 99,00 (excl. btw)

.
Nog geen NIMA lid? Neem 1x kosteloos deel door deze code te gebruiken: ONTDEKNIMA

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word lid en kom kosteloos naar dit event! Bekijk al onze Lidmaatschappen of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
NIMA hanteert de NIMA annuleringsvoorwaarden.

Let op! Hebben we geen tijdige afmelding van je ontvangen, dan brengen we € 50 excl btw in rekening.

BESCHIKBARE DATA

Sinds de oprichting in 2015 groeit Picnic als kool. In Nederland zijn de vriendelijke karretjes van deze "supermarkt op wielen" niet meer weg te denken uit het straatbeeld, en ook in Duitsland en Frankrijk groeit het merk snel. Voor deze groei is veel talent nodig: shoppers (orderpickers), runners (bezorgers), maar ook softwareontwikkelaars, data-analisten en supply chain-medewerkers. Hoe zorg je ervoor dat de bevlogen cultuur behouden blijft in zo’n snel groeiend en wijdverspreid bedrijf? En hoe bind je meer dan 10.000 mensen over drie landen?
 
Iedereen kent de pingpongtafels van start-ups, maar wat is nou echt belangrijk? Hoe zorgt Picnic ervoor dat iedereen zich elke week 100% blijft inzetten voor het gemeenschappelijke doel?
 
Op 10 oktober 2024 biedt Picnic NIMA Internal Branding een kijkje in de keuken.
 
 
Programma
14.30 uur | Inloop met koffie en thee
15:00 uur | Welkom
15:05 uur | Introduction Modern Milkman door Eduard Posthumus Meyjes (Distribution)
15.30 uur | Runner spirit & engagement door Kim Kistemaker-Knape (Customer Success)
16.00 uur | Case & Breakouts door Ruben Walschot (People Operations)
16:45 uur | Wrap-up case presentations
17:15 uur | Netwerkborrel
18:00 uur | Einde

AANTAL PE-PUNTEN?
1 PE-punten