Internal Branding: Kijkje in de keuken bij Picnic
Een recept voor internationale teamgeest
Sinds de oprichting in 2015 groeit Picnic als kool. In Nederland zijn de vriendelijke karretjes van deze "supermarkt op wielen" niet meer weg te denken uit het straatbeeld, en ook in Duitsland en Frankrijk groeit het merk snel. Voor deze groei is veel talent nodig: shoppers (orderpickers), runners (bezorgers), maar ook softwareontwikkelaars, data-analisten en supply chain-medewerkers. Hoe zorg je ervoor dat de bevlogen cultuur behouden blijft in zo’n snel groeiend en wijdverspreid bedrijf? En hoe bind je meer dan 10.000 mensen over drie landen?
Iedereen kent de pingpongtafels van start-ups, maar wat is nou echt belangrijk? Hoe zorgt Picnic ervoor dat iedereen zich elke week 100% blijft inzetten voor het gemeenschappelijke doel?
Op 10 oktober 2024 biedt Picnic NIMA Internal Branding een kijkje in de keuken.
Programma
14.30 uur | Inloop met koffie en thee
15:00 uur | Welkom
15:05 uur | Introduction Modern Milkman door Eduard Posthumus Meyjes (Distribution)
15.30 uur | Runner spirit & engagement door Kim Kistemaker-Knape (Customer Success)
16.00 uur | Case & Breakouts door Ruben Walschot (People Operations)
16:45 uur | Wrap-up case presentations
17:15 uur | Netwerkborrel
18:00 uur | Einde
AANTAL PE-PUNTEN?
1 PE-punten
Geldt alleen voor:
Register Marketeers
Senior Marketing Professionals
NIMA Qualified Lecturers