Internal Branding: Marketing x HR
Samenwerking NIMA en HR community– Medewerkers aantrekken en verbinden vanuit je merk
Deze middag staat in het teken van verbinding tussen HR en Marketing. Als het gaat om het aantrekken en behouden van medewerkers is een goede samenwerking essentieel.
New Growth Strategies host deze middag en biedt een tweetal sprekers die op inspirerende en interactieve wijze vertellen over hun specialisme op het aantrekken van medewerkers en het behouden van medewerkers. Dit doen zij aan de hand van belangrijke trends en inzichten, door hen ontwikkelde methode en praktijkcases.
Verwacht korte mini-colleges met tips voor toepassing in de praktijk aan de hand van een aantal cases. Beide deskundige zijn ervaren sprekers en geven over dit onderwerp masterclasses bij NIMA.
New Growth Strategies host deze middag en biedt een tweetal sprekers die op inspirerende en interactieve wijze vertellen over hun specialisme op het aantrekken van medewerkers en het behouden van medewerkers. Dit doen zij aan de hand van belangrijke trends en inzichten, door hen ontwikkelde methode en praktijkcases.
Verwacht korte mini-colleges met tips voor toepassing in de praktijk aan de hand van een aantal cases. Beide deskundige zijn ervaren sprekers en geven over dit onderwerp masterclasses bij NIMA.
Programma
13.30 uur | Inloop
14.00 uur | Opening
14.10 uur | Mystery case
14.45 uur | Break-out ronde 1
15.30 uur | Pauze
15.45 uur | Break-out ronde 2
16.30 uur | Afronding
16.45 uur | Netwerkborrel
14.00 uur | Opening
14.10 uur | Mystery case
14.45 uur | Break-out ronde 1
15.30 uur | Pauze
15.45 uur | Break-out ronde 2
16.30 uur | Afronding
16.45 uur | Netwerkborrel
Break-outs rondes:
- Aantrekken: Trends in employer branding en aanpak voor een sterke Employer Value Proposition (Randy van Essen)
- Verbinden: Trends in internal branding en aanpak middels het fasemodel (Lara Molendijk)
Uiteraard is er voor, tijdens en vooral na deze meetup ruim gelegenheid te netwerken en andere koplopers in het vakgebied te spreken.