IRIS Academy Mastercourse Marketing-D

Hoe win je een Gouden Effie? Met de masterclass Marketing-D leg je de basis.

IRIS Academy Mastercourse Marketing-D

Eerstvolgende beschikbare data

INVESTERING

NIMA Member € 1 485,00 (excl. btw)

Normaal tarief € 1 750,00 (excl. btw)

Betaling op factuur

WORD MEMBER EN BESPAAR

Op het aanbod van de iris academy zijn het educatiebudget en passepartout niet geldig. De betaling kan alleen op factuur en wordt door de iris academy verzorgd.

SPREKERS VOOR DIT EVENT

Guy van Liemt Marc van Eck

BESCHIKBARE DATA

schrijf me in voor 10-02-25

DoubleTree by Hilton Royal Parc
Van Weerden Poelmanweg 4-6, 3768 MN Soestduinen

10-02-25
09:15 - 17:00

iris-academy_logo_pos.png
 
Wil jij weten hoe je een Gouden Effie wint? Tijdens de tweedaagse Masterclass Marketing – D leer je van de winnaars van de Gouden Effie 2024 hoe en wat je moet doen. Met o.a. Marc van Eck, Saskia Egas Reparaz (HEMA)  en Brenda Smith (Kruidvat).  Doe mee met de twee daagse masterclass op 10 en 11 februari 2025. 
 

Het marketingvak, het tijdsgewricht, technologie – alles verandert in een razend tempo. Het gaat harder en sneller dan je vaak denkt. Zowel de context voor organisaties als het gedrag van klanten, consumenten, gasten, patiënten, cliënten en mensen in hun rol van burger en medewerker verandert. Deze krachtenvelden zijn essentieel voor iedere organisatie. Het stelt nieuwe eisen aan het marketingvak en marketeers, en vraagt om een nieuw perspectief, nieuwe kennis, vaardigheden en samenwerkingsvormen. Wij hebben de diepe overtuiging dat marketing veel meer impact kan hebben en een aanjager én spil kan zijn in organisaties, juist in een wereld waarin technologie de marketeer helpt maar ook bedreigt. De kerncompetenties van de marketeer blijken cruciaal voor het duurzaam floreren van organisaties, in de volle breedte van organisaties. Met meer impact voor mensen, voor organisaties en voor de maatschappij als geheel. 

 

Tijdens de tweedaagse Masterclass Executive Marketing gaan we hierover in gesprek. Op dag 1 doen we dat met verschillende CMOs. Zij geven hun kijk op marketing. De stand van het vak, de rol van leiderschap en ethiek, hun perspectief op de ontwikkelingsrichtingen van het vak, op de rol van de marketeer en op de rol van de CMO of marketingdirecteur binnen en buiten de organisatie. Op dag 2 doen we ditzelfde met CEO’s die onder meer met elkaar  gemeen hebben dat zij allen een marketingachtergrond hebben. Hoe kijken zij naar marketing, de rol en ontwikkeling van het vak en de marketeer, en welke rol marketing binnen organisaties kan vervullen? Waar liggen de kansen, wat is de potentie, wat is er nodig om dit in te vullen en waar liggen de hobbels en bedreigingen?

Deze tweedaagse Masterclass is los te volgen en is tevens de eerste van drie modules van de opleiding Marketing-D, die naast deze D1-module bestaat uit twee modules van elk vier dagen (D2 en D3).

2 dagen | 10+11 feb '25|NIMA geaccrediteerd 12 PE-punten.
 
Investering:
NIMA leden 1.485,- voor niet leden 1.750,- voor de tweedaagse Masterclass. 
 
Overige masterclasses van iris academy, aangeboden via NIMA, klik hier
Voor meer informatie en direct inschrijven op de website van iris academy, klik op Opleiding: Marketing-D (irisacademy.nl)
 
In deze video vertellen Marc van Eck en Guy van Liemt je alvast meer over de opleiding: 
 
marc en geuy.jpg
 
  
 
 
 

AANTAL PE-PUNTEN?
12 PE-punten