Business Model & Vernieuwend Leiderschap
Voor bestuurders en managers die hun organisaties willen leiden naar een toekomst vol kansen en uitdagingen.
Eerstvolgende beschikbare data
Programma
Masterclass: Business model & vernieuwend leiderschap
- Nieuwe markten en verdienmodellen
- Community based organiseren
- Inclusief kleurrijk leiderschap
Omschrijving: Deze masterclass richt zich op het omdraaien van traditionele bedrijfsmodellen en het ontdekken van nieuwe markten en verdienmodellen. Sociale, creatieve en technologische innovaties spelen een cruciale rol in het ontwikkelen van nieuwe businessmodellen. Deelnemers zullen leren hoe ze hun organisatie kunnen transformeren en aanpassen aan de huidige markteisen door middel van vernieuwend leiderschap en strategische samenwerking.
Dag 1 – 27 maart:
- Businessmodel innovatie: Hoe draai je een bedrijfsmodel om?
- Gesprekken met experts over nieuwe markten en verdienmodellen
- Impact van sociale, creatieve en technologische innovaties
Dag 2 – 28 maart:
- Vernieuwend leiderschap en strategisch samenwerken
- Nieuwe organisatiemodellen en community based organiseren
- Interactief netwerk ontwerpen en balans tussen geven en ontvangen
Literatuur:
- Rachelle van der Linden, Marco Derksen, Kleurbekennen, 2019
- Patrick van der Pijl, Business Model Shifts, 2020
- Artikelen en whitepapers (worden tijdens de masterclass gedeeld)
AANTAL PE-PUNTEN?
12 PE-punten
Geldt alleen voor:
Register Marketeers
Senior Marketing Professionals
NIMA Qualified Lecturers