Masterclass: Klantgerichte organisatie bouwen met persona’s

Leer in 1 dag hoe je echt de volgende stap maakt in een klantgerichte cultuur

Masterclass: Klantgerichte organisatie bouwen met persona’s

INVESTERING

NIMA Member € 700,00 (excl. btw)

Normaal tarief € 875,00 (excl. btw)

Inclusief lunch en netwerkborrel op locatie en het boek 'Buyer Personas' van  Adele Revella t.w.v. €18,-!

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar 20% op dit event! Met bijvoorbeeld ons Blue Membership van € 99 heb je je investering er al meteen uit.
Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt in het NIMA Passe-partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

SPREKERS VOOR DIT EVENT

Ralph Poldervaart

BESCHIKBARE DATA

schrijf me in voor 18-06-24

Amsterdam
,

18-06-24
09:30 - 17:00

schrijf me in voor 09-10-24

Geen file deze keer,
dit is een online event

09-10-24
09:30 - 17:00

schrijf me in voor 09-10-24

Geen file deze keer,
dit is een online event

09-10-24
09:30 - 17:00

Leer in 1 dag hoe je echt de volgende stap maakt in een klantgerichte cultuur 
Wegens succes herhaald! Dit betreft de Masterclass Buyer Persona's in een nieuw jasje. 
 
Hoe motiveer je je teams om samen te werken vanuit de behoeften en beleving van je klanten? En wat levert het op als dat lukt? 
 
NIMA en Persona Company organiseren een inspirerende masterclass waarin je leert hoe je samen een klantgerichte organisatie bouwt door de mens centraal te stellen. Tijdens de masterclass gaan we veel aan de slag en leren door te doen! We staan stil bij de juiste ingrediënten voor het maken van persona’s en, wellicht nog belangrijker, hoe je deze werkend krijgt in de organisatie. We bespreken mooie, sprekende voorbeelden waar persona's zijn ingezet om klantgerichtheid in de haarvaten van de organisatie te krijgen met concrete resultaten op het gebied van innovatie, klantcontact en het bereiken van compleet nieuwe doelgroepen. 
 

Wat levert deze masterclass je op?

We lopen in sneltreinvaart het hele proces door van het bouwen van een klantgerichte organisatie, van doelstelling tot resultaat. Bereid je voor op praktische handvatten, inspirerende voorbeelden, het doen van interviews met echte consumenten en een nieuwe blik op klantgerichtheid.

Programma

Klantgerichtheid: makkelijker gezegd dan gedaan
  • Waarom het zo lastig is echt klantgericht te zijn
  • Kijken door de oppervlakte heen: onderliggende klantbehoeften
  • Inspirerende voorbeelden (B2C en B2B)
 
Hoe kun je persona's voor je laten werken?
  • Aan de slag: Een goede start via het 7C-model
  • De rol van onderzoek in klantgercihtheid
  • Aan de slag: Interviews met echte klanten
  • Aan de slag: Van observaties naar inzichten
 
Klantgericht werken
  • Aan de slag: Conceptontwikkeling vanuit persona's
  • Implementatie: people én process
  • Learnings en kansen voor je eigen organisatie
''Erg interessante training met een hele goede opbouw! Goede afwisseling tussen theorie en oefenen. Erg helder verhaal!'' – Tiara Crol, FrieslandCampina Nederland
 
Ralph geeft je alvast drie tips in de onderstaande video:
 
 
In samenwerking met:persona doelgroep persona voorbeeld persona cases