16/09
Masterclass: De zin en onzin van Customer Experience

Masterclass: De zin en onzin van Customer Experience

De 5 typen experience en hun metrics

16 september 2021
09:30 - 17:00

NIMA Amsterdam
Hogehilweg 16, 1101 CD Amsterdam

Classes & Events > Masterclass: De zin en onzin van Customer Experience

INVESTERING

NIMA Member € 600, - (excl. btw)
Normaal tarief € 750, - (excl. btw)

Inclusief lunch

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar 20% op dit event! Met bijvoorbeeld ons Blue Membership van € 99 heb je je investering er al meteen uit.
Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt in het NIMA Passe-partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

ORGANISATOR

NIMA

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT Schrijf me in

Welk organisatie worstelt niet met Customer Experience (CX) en de moeizame organisatie brede transformatie naar meer klant- en mensgerichtheid? 7% van organisaties zijn succesvol in CX, terwijl meer dan 85% CX cruciaal vindt. Met deze masterclass begrijp je waar het mis gaat en waar jij wel het verschil kunt maken met jouw organisatie.

Programma

Wil jij weten wat er echt toe doet zodat je zelf aan het stuur zit van meetbaar & duurzaam succes in CX? Tijdens deze masterclass leer je de zin en onzin van CX, journeys, metrics en hoe je succesvol kunt worden door CX. Dit wordt gerealiseerd door de 5 typen experience te verbinden met zeer pragmatische aanpak & wetenschappelijke basis.

  • de 5 typen experience (brand-, customer-, employee-, service-, en user experience)
  • Hoe creëer je beweging vanuit de pullstrategie en plezier i.p.v. trekken en sleuren (succesvolle change)?
  • Wat is de rol van leiderschap en sturing hierin?

Voor wie is deze masterclass bedoeld?

Je bent bekend met de termen journey, Net Promotor Score (NPS) en wilt serieus aan de slag gaan met de Customer Experience en niet alleen journeys willen mappen of meten, maar echt de organisatie als geheel in beweging willen krijgen.

Wat levert deze masterclass je op?

Met deze training en de oefeningen die uitgevoerd worden krijg je inzicht waar het potentieel van jouw CX programma zich bevindt (wat ontbreekt, waar kan het sneller of beter). Tijdens deze masterclass worden ook oefeningen gedaan om het verschil daadwerkelijk te ervaren. Door de kracht van deze oefeningen te ervaren wordt men getriggerd om het zelf ook meteen toe te gaan passen.