Masterclass: Inhousing

Start en optimaliseer het inhousing proces van jouw organisatie!

INVESTERING

NIMA Member € 900,00 (excl. btw)

Normaal tarief € 1 125,00 (excl. btw)

Inclusief lunch en netwerkborrel op locatie!

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word lid en bespaar 20% op dit event! Met bijvoorbeeld ons Blue Lidmaatschap van € 99 heb je je investering er al meteen uit.
Bekijk al onze Lidmaatschappen of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt in het NIMA Passe-partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

BESCHIKBARE DATA

Veel organisaties overwegen de transitie naar een zelfredzame marketing operatie: het zogenaamde inhousing. Daarbij gelden vaak twee modellen: in hybride vorm met ondersteuning van een externe agency of volledig inhouse. De hedendaagse marketeer wil directe sturing op resultaten en ROI en heeft behoefte aan kortere doorlooptijden

Bedrijven die prioriteit hebben gelegd bij hun digitale marketingtransformatie zijn wendbaarder en daardoor beter uitgerust voor toekomstig succes. Organisatorisch heeft inhousing een grote impact op de marketingoperatie. Kostenbesparende systematiek en automatiseringsmogelijkheden vertrobelen vaak het zicht op de impact qua proces en complexiteit bij deze transitie.

Programma

In deze NIMA Masterclass krijg je inzicht in de voor- en nadelen van een inhousing transitie, leer je do’s en don’ts en krijg je direct hulp bij het formlueren van het fundament van je (vernieuwde) inhouse marketingoperatie. Naast theoretische kennis en marktdata en trend heeft de masterclass en praktische invulling. Met behulp van het inhousing canvas kan je als deelnemer direct aan de slag met het bouwen van jouw inhousing fundament!
De NIMA Masterclass Inhousing bestaat uit drie dagdelen. We starten om 09:30 uur en sluiten elke sessie om 13:00 uur waarna een gezamenlijke lunch volgt tot ongeveer 13:30 uur. Het programma ziet er als volgt uit:
  • Sessie 1: theorie, trends en introductie tot het inhousing canvas
  • Sessie 2: Inhousing van digitale kanalen en mediabuying, de samenwerking met HR en benodigde bedrijfscultuur, bespreking en bijsturen van inhousing canvassen van deelnemers
  • Sessie 3: Presentatie van de individuele inhousing canvassen
Na het volgen van de NIMA Masterclass Inhousing heb je een blauwdruk van jouw marketingoperatie voor de toekomst!

Voor wie is deze NIMA Masterclass bedoeld?

Werk jij als CEO, CMO, (Digital) Marketing manager of (Digital) Media manager bij een organisatie die significante stappen wilt zetten in een digitale marketingtransformatie? Dan is deze NIMA Masterclass op jouw lijf geschreven!