Masterclass: Inhousing
Start en optimaliseer het inhousing proces van jouw organisatie!
Veel organisaties overwegen de transitie naar een zelfredzame marketing operatie: het zogenaamde inhousing. Daarbij gelden vaak twee modellen: in hybride vorm met ondersteuning van een externe agency of volledig inhouse. De hedendaagse marketeer wil directe sturing op resultaten en ROI en heeft behoefte aan kortere doorlooptijden
Bedrijven die prioriteit hebben gelegd bij hun digitale marketingtransformatie zijn wendbaarder en daardoor beter uitgerust voor toekomstig succes. Organisatorisch heeft inhousing een grote impact op de marketingoperatie. Kostenbesparende systematiek en automatiseringsmogelijkheden vertrobelen vaak het zicht op de impact qua proces en complexiteit bij deze transitie.
Programma
- Sessie 1: theorie, trends en introductie tot het inhousing canvas
- Sessie 2: Inhousing van digitale kanalen en mediabuying, de samenwerking met HR en benodigde bedrijfscultuur, bespreking en bijsturen van inhousing canvassen van deelnemers
- Sessie 3: Presentatie van de individuele inhousing canvassen