Masterclass: Internal Branding

Hoe internal branding jouw merk succesvoller maakt!

INVESTERING

NIMA Member € 700,00 (excl. btw)

Normaal tarief € 875,00 (excl. btw)

Inclusief lunch en het boek 'Het succes van Internal Branding' van Marc van Eck! twv € 32,50

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar 20% op dit event! Met bijvoorbeeld ons Blue Membership van € 105 heb je je investering er al meteen uit.
Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl.
Dit event valt in het NIMA Passe-partout. NIMA hanteert de NIMA annuleringsvoorwaarden.

SPREKERS VOOR DIT EVENT

Lara Molendijk

BESCHIKBARE DATA

Je merk scherp definiëren is de eerste stap. Er vervolgens voor zorgen dat het door alle medewerkers dagelijks wordt waargemaakt is een tweede. Wanneer cultuur en merk hetzelfde zijn maakt een bedrijf binnen waar wat het buiten belooft en andersom. Hiermee worden klanten en medewerkers fan. En hierdoor wordt een goed bedrijf een sterk merk!
 

Wat houdt deze masterclass in?

Lara Molendijk, senior brand consultant bij New Growth Strategies, gaat in deze praktische masterclass met je aan de slag om te laten zien hoe internal branding jouw merk succesvoller maakt. Dit doet zij aan de hand van een aantal succesvoorbeelden. Waar begin je? Hoe neem je jouw organisatie op een stapsgewijze en impactvolle manier mee? Tijdens deze masterclass word je meegenomen in de fases van internal branding. Met bij elke stap voorbeelden vanuit de praktijk.

Programma

Tijdens deze masterclass worden de volgende fases van internal branding besproken:
  • Het merk als kompas
  • Het merk is bekend
  • Het merk heeft betekenis
  • Het merk wordt geleefd
  • Het merk zit in het systeem
Om deze fases te kunnen doorlopen, is het van belang om te kijken naar je merkwaarden, je belofte en hiermee je merkhuis op te bouwen. Ook kijk je naar je brand position en welke wil je als bedrijf nou eigenlijk zelf uitdragen.
  ''Erg interessant onderwerp, waarbij ik veel antwoorden heb gekregen op punten waar ik tegenaan liep in de praktijk. Met name over de implementatie van je merkwaarden in je bedrijf (hoe zorg je er voor dat de werknemer het gaat uitdragen).'' – Rob Veltman

AANTAL PE-PUNTEN?
6 PE-punten