7/11
Masterclass: Internal Branding

Masterclass: Internal Branding

Hoe internal branding jouw merk succesvoller maakt!

7 november 2022
09:30 - 17:00

NIMA Amsterdam
Hogehilweg 16, 1101 CD Amsterdam

Classes & Events > Masterclass: Internal Branding

INVESTERING

NIMA Member € 600, - (excl. btw)
Normaal tarief € 750, - (excl. btw)

Inclusief lunch en het boek 'Het succes van Internal Branding' van Marc van Eck t.w.v. €29,-!

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar 20% op dit event! Met bijvoorbeeld ons Blue Membership van € 99 heb je je investering er al meteen uit.
Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt in het NIMA Passe-partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

ORGANISATOR

NIMA

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT Schrijf me in
Je merk scherp definiëren is de eerste stap. Er vervolgens voor zorgen dat het door alle medewerkers dagelijks wordt waargemaakt is een tweede. Wanneer cultuur en merk hetzelfde zijn maakt een bedrijf binnen waar wat het buiten belooft en andersom. Hiermee worden klanten en medewerkers fan. En hierdoor wordt een goed bedrijf een sterk merk!
 
''Erg interessant onderwerp, waarbij ik veel antwoorden heb gekregen op punten waar ik tegenaan liep in de praktijk. Met name over de implementatie van je merkwaarden in je bedrijf (hoe zorg je er voor dat de werknemer het gaat uidragen).'' – Rob Veltman
 
Lara Molendijk, senior brand consultant bij New Growth Strategies, gaat in deze praktische masterclass met je aan de slag om te laten zien hoe internal branding jouw merk succesvoller maakt. Dit doet hij aan de hand van een aantal succesvoorbeelden. In deze masterclass doorlopen we de verschillende fases van internal branding:
  • Het merk als kompas
  • Het merk is bekend
  • Het merk heeft betekenis
  • Het merk wordt geleefd
  • Het merk zit in het systeem
Om deze fases te kunnen doorlopen, is het onder andere belangrijk om te kijken naar je merkwaarden, missie en visie en hiermee je merkhuis op te bouwen. Ook kijk je naar je brand position en welke wil je als bedrijf nou eigenlijk zelf uitdragen.