Masterclass: Inzet van .GPT oplossingen in Marketing
Nieuwe ontwikkelingen op het gebied van AI en .GTP technologie geven een nieuwe dimensie aan het vak marketing.
Nieuwe ontwikkelingen op het gebied van AI en .GPT technologie geven een nieuwe dimensie aan het vak marketing. Deze nieuwe technologieën bieden geheel andere mogelijkheden voor interactie met je klanten. Én het verandert (de uitvoering van) het vak marketing; de wijze waarop data & analytics kan worden uitgevoerd en ingezet, de wijze waarop content wordt gecreëerd (zowel copy, video als image), de schaal en snelheid waarmee dit gebeurt. Het gemak waarmee je dit uitvoert in een internationale setting. Het is niet alleen hosanna…Er zijn ook (nog) beperkingen. Denk aan inconsistenties, biases, ethische vraagstukken. Wil jij (als leidinggevende) weten waar de (on)mogelijkheden liggen? Hoe je AI & .GPT oplossingen kunt gebruiken in jouw afdeling of jouw bureau? Blijf voorop lopen en laat je inspireren. Schrijf je nu in, max. 20 plaatsen.
Doelgroep:
(leidinggevende) Marketeers die nieuwsgierig zijn naar de inzet van AI & .GPT oplossingen in het marketingvak. Zowel in de interactie met klanten als voor het uitoefenen van het marketing- en reclamevak zelf. De schaal en impact van marketing willen vergroten.
Doelstellingen:
Na de training heb je een (actueel) beeld van:
- Hoe in de basis AI werkt
- Hoe de inzet van AI & .GPT oplossingen kan bijdragen aan de interactie met klanten
- Hoe je AI & .GPT oplossingen het marketing- en reclamevak zelf veranderen voor jou als marketeer of als bureau
- Inspiratie over hoe je AI & .GPT zelf kunt inzetten
- De beperkingen en open vraagstukken op het gebied van AI & .GPT oplossingen