Masterclass: Klantbeloften
Do’s and dont's van klantbeloften
Waarom zijn klantbeloften super krachtig!
Ze geven klanten meer zekerheid en helpen bedrijven om zich te onderscheiden van de rest. En, minstens zo belangrijk, klantbeloften helpen om de neuzen binnen het bedrijf dezelfde kant op te krijgen. Veel bedrijven introduceren klantbeloften.
Niet zonder reden, want klantbeloften kunnen veel opleveren:
- Klantbeloften helpen klanten voor je kiezen
- Klantbeloften leiden tot hogere klantbeoordelingen
- Klantbeloften vergroten kansen op service recovery
- Klantbeloften geven richting en houden organisaties scherp
Wat ga je leren tijdens deze halve dag workshop ?
• Wetenschappelijke inzichten over de kracht van klantbeloften (mini-college)
• Wat wel en niet te communiceren?
• Hoe vertel je de boodschap ‘kort maar krachtig’? Formuleren met stopkracht.
• Hoe zet je een praktisch onderzoek op om je prototypes te testen?
• Hoe maak je de organisatie ‘klantbeloften-ready’?
• Do’s and dont's op basis van 50+ klantbeloften trajecten uit de adviespraktijk van The House of Marketing
• Wat wel en niet te communiceren?
• Hoe vertel je de boodschap ‘kort maar krachtig’? Formuleren met stopkracht.
• Hoe zet je een praktisch onderzoek op om je prototypes te testen?
• Hoe maak je de organisatie ‘klantbeloften-ready’?
• Do’s and dont's op basis van 50+ klantbeloften trajecten uit de adviespraktijk van The House of Marketing
Tijdens de sessie worden er 2-tal cases behandeld:
De 7 beloften van Jumbo – wat ging goed, wat ging fout?
Servicebeloften Volkswagen Bedrijfswagens
Servicebeloften Volkswagen Bedrijfswagens
Doelgroep
Deze workshop is NIMA B niveau
AANTAL PE-PUNTEN?
3 PE-punten
Geldt alleen voor:
Register Marketeers
Senior Marketing Professionals
NIMA Qualified Lecturers