29/09
Masterclass: Online journey herontwerpen vanuit gedragspsychologie

Masterclass: Online journey herontwerpen vanuit gedragspsychologie

Herontwerp een template voor al je toekomstige online journeys

29 september 2021
09:30 - 17:00

NIMA Amsterdam
Hogehilweg 16, 1101 CD Amsterdam

Classes & Events > Masterclass: Online journey herontwerpen vanuit gedragspsychologie

INVESTERING

NIMA Member € 600, - (excl. btw)
Normaal tarief € 750, - (excl. btw)

Inclusief lunch

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar 20% op dit event! Met bijvoorbeeld ons Blue Membership van € 99 heb je je investering er al meteen uit.
Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt in het NIMA Passe-partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

ORGANISATOR

NIMA

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT Schrijf me in
Exclusieve sessie voor maximaal acht deelnemers!
 
Je kunt het gedrag van je (ideale) klanten beïnvloeden en het resultaat maximaliseren door je online journey te (her)ontwerpen vanuit gedragspsychologie. Tijdens deze masterclass pas je gedragspsychologie direct toe op je eigen (bestaande) journey, onderbouwt met wetenschappelijk bewezen tactieken.

Wat houdt deze masterclass in?

Ben je (mede) verantwoordelijk voor een website, campagne of app, en moet ‘het resultaat’ flink groeien? Of heb je de ambitie om die kar te kunnen trekken? Dan ben je geholpen met een praktisch toepasbaar model vanuit gedragspsychologie, waarmee je je eigen online customer journey’s kunt beoordelen en herontwerpen (flow, design opzet en tekst).
 
In een interactieve dag leer je niet alleen hoe irrationeel het menselijk brein werkt, maar pas je gedragspsychologie direct toe je huidige flow opnieuw te schetsen en concreet aan te passen. Dankzij veel interactie in een kleine groep leer je tevens hoe anderen de tactieken toepassen in hun online journeys.
 
Het resultaat: je hebt een kraakhelder beeld van welk gewenst gedrag bij welk segment wilt bereiken; weet je welke (sales)argumenten je moet communiceren; heb je de juiste verleidingstactieken gekozen en heb je een schets gemaakt van je (verbeterde) online journey.
 
''Ik ben heel tevreden over de training. Een goede mix van praktijk en theorie en meteen handvatten om met de inhoud aan de slag te gaan.'' – Ramon Kloosterman, ICS
 
Programma
Hierin komt het volgende aan bod:
– Praktische methode voor design vanuit gedragspsychologie
– Verrassende inzichten in het gedrag van mensen, vanuit cases voor en van #1 brands
– Jouw online journey
 
Een kleine voorbereidingsopdracht is onderdeel van deze masterclass om praktisch aan de slag te gaan met je eigen journey.

Voor wie is deze masterclass?

Deze masterclass is bedoeld voor iedereen die (mede) verantwoordelijk is voor een online journey van een organisatie. Zoals (online) marketeers, eigenaren, ontwerpers, strategen, product owners en copywriters.