Mastercourse: Succesvol samenwerken tussen adverteerder en bureau

Heb je het gevoel dat je meer kan halen uit deze samenwerking? Verbreed je kennis met deze Mastercourse.

Mastercourse: Succesvol samenwerken tussen adverteerder en bureau

Eerstvolgende beschikbare data

INVESTERING

NIMA Member € 0,00 (excl. btw)

Normaal tarief € 0,00 (excl. btw)

Betaling op factuur via iris academy

WORD MEMBER EN BESPAAR

Op het aanbod van de iris academy zijn het educatiebudget en passepartout niet geldig. De betaling kan alleen op factuur en wordt door de iris academy verzorgd.

SPREKERS VOOR DIT EVENT

Carolien van ’t Hek

BESCHIKBARE DATA

schrijf me in voor 12-11-24

DoubleTree by Hilton Royal Parc
Van Weerden Poelmanweg 4-6, 3769 MN Soestduinen

12-11-24
09:00 - 17:00

Heb je het gevoel dat je meer kan halen uit je samenwerking met opdrachtgever en/of bureaupartners? Verdiep en verbreed je kennis met de opleiding: “Succesvol Samenwerken: vanuit wederzijds begrip tussen adverteerder en bureau.”

In deze 5-daagse opleiding leg je de basis voor een top samenwerking waarbij je leert van de kennis en ervaringen van top sprekers uit de praktijk, van succesvolle cases én van de ervaringen van jouw medestudenten. Elke opleidingsdag wordt een ander thema behandeld waarbij we je meenemen in verschillende perspectieven zodat je als professional je eigen visie kan ontwikkelen.

 
Investering:
NIMA member ex btw: €2,995-
Normaal tarief ex btw: €3,500,-
 
Overige masterclasses van iris academy klik hier
 

Programma

Dinsdag 12 november

Samenwerken

“A team is not a group who works together, it is a group who trust each other.”

  • Wat zijn de voorwaarden van effectieve samenwerking en hoe creëer je deze? Wat zijn de valkuilen en hoe krijg je vertrouwen in elkaar en hoe behoud je dat?
  • Wat zoek je in de samenwerking, wat voor relatie wil je, hoe maak je dat duidelijk en hoe geef je daar invulling aan? Verschillende vormen van samenwerking, de rol voor accountability en aansturing. 

Dinsdag 19 november

Kijkje in de keuken

“Understanding the needs of a business is the starting point of every project.”

  • Hoe functioneren de verschillende partijen: wat zijn hun doelen, hoe zijn ze georganiseerd, wat is hun businessmodel, waar worden de mensen op afgerekend/hoe worden ze aangestuurd?
  • Waar liggen voor elk van de partijen de belangrijkste uitdagingen (en angsten) naar de nabije toekomst?
  • Een toelichting en blik vooruit vanuit de verschillende perspectieven.

Dinsdag 26 november

Briefing

“Marketing is the ability to hit the mark.”

  • Waarom is de briefing zo cruciaal? Hoe zorg je ervoor dat je elkaar ook echt goed begrijpt en de verwachtingen kunt managen?
  • Hoe geef je richting in de briefing aan de verschillende belangen vanuit strategie, creatie en media & middelen? En hoe maak je het ook de basis voor een succesvol project van begin tot eind?

Dinsdag 3 december

Creatie

“Make it simple, but significant.”

  • Hoe schep je de juiste voorwaarden om creatieven tot hun beste werk te laten komen?
  • Optimaal samenwerken om tot winnende campagnes te komen.
  • Waar wordt creativiteit op getoetst en belangrijker nog, hoe beoordeel je nou creativiteit, zowel concepten als uitingen?

Dinsdag 10 december

Media

“Don’t push people to where you want to be, meet them where they are.”

  • Wat is nou de kracht van media: welke belangrijke stromingen en inzichten liggen hieraan ten grondslag? Wat zijn de laatste ontwikkelingen op het gebied van media?
  • Wat is er mogelijk & nodig om samen tot het optimale mediaplan te komen?
Ontwikkeld en begeleid door:
Carolien van 't Hek
 
1571748388129 carolien van t hek.jpeg
 

AANTAL PE-PUNTEN?
25 PE-punten