NEXT: Erasmus Universiteit te Rotterdam 2024
4 recente marketing onderzoeksonderwerpen
Wij nodigen je van harte uit voor de volgende NEXT sessie op donderdag 17 oktober bij de prestigieuze Erasmus School of Economics in Rotterdam. Dit evenement wil je niet missen!
Deze sessie is tot stand gekomen naar aanleiding van de input van Register Marketeers.
Tijdens deze NEXT sessie delen zes vooraanstaande (associate) professoren van de Erasmus Universiteit de belangrijkste bevindingen uit hun recente onderzoeken.
Revenue Generation Through Influencer Marketing
Door Dr. Andreas Bayerl
Ontdek hoe bedrijven efficiënt inkomsten kunnen genereren via influencer marketing op platforms zoals Instagram en TikTok. Andreas’ onderzoek toont o.a. aan dat samenwerking met nano- en micro-influencers resulteert in een hogere ROI dan met macro- of mega-influencers. Leer hoe deze inzichten het succes van jouw campagnes kunnen vergroten.
Door Dr. Andreas Bayerl
Ontdek hoe bedrijven efficiënt inkomsten kunnen genereren via influencer marketing op platforms zoals Instagram en TikTok. Andreas’ onderzoek toont o.a. aan dat samenwerking met nano- en micro-influencers resulteert in een hogere ROI dan met macro- of mega-influencers. Leer hoe deze inzichten het succes van jouw campagnes kunnen vergroten.
Customer Insights for Innovation
Door Dr. Nuno Camacho and Dr. Stefan Stremersch
Hoe kan je klantinzichten effectief benutten voor innovatie. Nuno en Stefan hebben vijf decennia aan onderzoek samengevat en bieden een raamwerk om waardevolle klantdata te verzamelen, analyseren en toepassen. Ontdek hoe je innovatiekansen kunt maximaliseren door actief klantbetrokkenheid te integreren.
Door Dr. Nuno Camacho and Dr. Stefan Stremersch
Hoe kan je klantinzichten effectief benutten voor innovatie. Nuno en Stefan hebben vijf decennia aan onderzoek samengevat en bieden een raamwerk om waardevolle klantdata te verzamelen, analyseren en toepassen. Ontdek hoe je innovatiekansen kunt maximaliseren door actief klantbetrokkenheid te integreren.
Simulating market research data using LLMs
Door Dr. Martijn de Jong and Dr. Bas Donkers
Verken de mogelijkheden van geautomatiseerd marktonderzoek met behulp van Large Language Models. Martijn en Bas laten zien hoe deze technologie menselijke reacties kan simuleren, waardoor de snelheid en efficiëntie van marktonderzoek worden verbeterd. Marktonderzoek out-of-the-box?
New Business Models in Platform Markets
Door Dr. Michiel van Crombrugge
Leer de nieuwste businessmodellen in platformmarkten. Michiel onderzoekt hoe digitalisering en nieuwe consumptiepatronen, zoals abonnementen en in-app aankopen, de marktstructuur veranderen. Tijdens deze sessie leer je de impact van deze veranderingen benutten en krijg je inzichten in strategieën om concurrerend te blijven.
Door Dr. Michiel van Crombrugge
Leer de nieuwste businessmodellen in platformmarkten. Michiel onderzoekt hoe digitalisering en nieuwe consumptiepatronen, zoals abonnementen en in-app aankopen, de marktstructuur veranderen. Tijdens deze sessie leer je de impact van deze veranderingen benutten en krijg je inzichten in strategieën om concurrerend te blijven.
Programma (let op, volgorde van de sessies is nog onder voorbehoud)
15.00 uur: ontvangst
15.30 uur: aftrap NEXT
15.45 uur: Sessie 1
16.30 uur: Sessie 2
17.15 uur: korte pauze
17.30 uur: Sessie 3
18.15 uur: Sessie 4
15.00 uur: ontvangst
15.30 uur: aftrap NEXT
15.45 uur: Sessie 1
16.30 uur: Sessie 2
17.15 uur: korte pauze
17.30 uur: Sessie 3
18.15 uur: Sessie 4
19.00 uur: netwerkdiner
20:00 uur: einde programma
20:00 uur: einde programma
Deze sessie is exclusief (en gratis) toegankelijk voor Register Marketeers.
Senior Marketing Professionals mogen ook aansluiten bij deze sessie, zij betalen daar € 25,- ex BTW voor.
Senior Marketing Professionals mogen ook aansluiten bij deze sessie, zij betalen daar € 25,- ex BTW voor.
AANTAL PE-PUNTEN?
2 PE-punten
Geldt alleen voor:
Register Marketeers
Senior Marketing Professionals