NEXT: To Grow or Not To Grow?

INVESTERING

NIMA Member € 0,00 (excl. btw)

Normaal tarief € 0,00 (excl. btw)

.
Exclusief toegankelijk voor NIMA Register Marketeers, MEC en CMO's van de NIMA Top Marketing Club

WORD MEMBER EN BESPAAR

Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

SPREKERS VOOR DIT EVENT

Frank Van den Driest Brenda Smith

BESCHIKBARE DATA

To Grow or Not To Grow
Om deze vraag goed te kunnen beantwoorden, helpt het als we eerst helder krijgen wat we eigenlijk met ‘groei’ bedoelen. Wat is groei en groei van wat? Wat weten we over de menselijke natuur als het gaat om groei? We gaan het hebben over de verschillende manieren waarop je naar groei kunt kijken, zowel voor organisaties als voor mensen, en welke aspecten en dimensies je daarbij moet meenemen. Achieving Stakeholder Integration (ASI) is een van die belangrijke aspecten. Ook de kosten van groei zijn zo'n aspect; groei ten koste van wat?
 
Leiderschap van Marketing binnen organisaties
Als de verschillende invalshoeken op deze vraag duidelijk zijn, is de volgende vraag wat dit betekent voor marketing als vakgebied, voor de rol van marketing binnen organisaties en voor de beroepsuitoefening van marketeers? Welke rol of rollen zijn hierin te vervullen? En staat marketing op pole position voor deze rol, of zijn er andere disciplines die dit beter zouden kunnen invullen? Moeten we de term CMO vervangen voor CGO, de Chief Growth Officer? Tot slot hoort hierbij ook de vraag wat dit betekent voor de competenties en vaardigheden, voor de houding en waarden van de marketeer en dus voor zijn, haar of diens opleiding om als marketeer effectief leiding te geven en te zorgen dat marketing een sturende rol kan innemen.
 
Een fundamentele discussie met een blik naar de toekomst waarin organisaties, de samenleving, marketing & en de marketeer samen komen – oplossingsgericht en optimistisch, inspirerend en daarmee ruimtescheppend (hé, dat is groei! 🙂
 

AANTAL PE-PUNTEN?
2 PE-punten

Geldt alleen voor:
Register Marketeers