Masterclass: Employer Marketing

Een geïntegreerde visie op werkgeversmarketing van employer branding tot job advertising, van marketing tot de recruitment operatie.

INVESTERING

NIMA Member € 700,00 (excl. btw)

Normaal tarief € 875,00 (excl. btw)

De training is inclusief lunch.

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar 20% op dit event! Met bijvoorbeeld ons Blue Membership van € 105 heb je je investering er al meteen uit.
Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl
Dit event valt in het NIMA Passe-partout. NIMA hanteert de NIMA annuleringsvoorwaarden.

SPREKERS VOOR DIT EVENT

Mark Schoones

BESCHIKBARE DATA

Hoge wervingskosten, onvindbare kandidaten en groeiende berg vacatures. De arbeidsmarkt legt veel druk op werkgevers. Kandidaten hebben veel te kiezen en kijken naar meer dan salaris en een tafeltennistafel.
Werk is een merk geworden. Hoe krijg je grip op dat werkgeversmerk? Hoe verlaag je je CPH? Hoe houdt je je beste talent vast? Employer branding, recruitment marketing, job advertising; waar het één begint , stopt het ander en wat is klinkklare buzzword onzin?

Kortom: Hoe komt alles, van merk tot performance, nou samen in de wereld van werkgeversmerken?

 
Aan de hand van gastdocenten Mark Schoones en Nathan Kroes van Twenty Two, ontdek je in één dag hoe je je werkgeversmerk inricht. Twenty Two is een full service marketingbureau voor werkgevers werkend voor klanten als PostNL, Pon en Odido.
Stap voor stap nemen ze je mee door de fundamentele strategische pijlers van een werkgeversmerk. Aan de hand van hun Employer Marketing Canvas, bouw je tijdens deze masterclass, samen met andere werkgeversmerk-professionals, actief aan je werkgeversmerk.
Je ziet best in class voorbeelden uit binnen- en buitenland, leert de benchmarks kennen rondom de essentiële werkgeversmarketing KPI's én vult gedurende de masterclass de gaten, kansen en risico's rondom je eigen merk in. Luisteren, doen en denken, dus.
 
 
Resultaat:
Na de Masterclass Employer Marketing heb je een volledig perspectief op je werkgeversmerk. Van EVP tot mediastrategie. Van candidate journey tot de verhalen die je werkgeversmerk kan inzetten.
Je gaat naar huis met bruikbare strategische modellen en heldere tactische inzichten waarmee je direct aan de slag kan. Een lijst met quick wins waarmee je vandaag al een beter merk bouwt, en genoeg inzichten om je employer marketing strategie van morgen vorm te geven.
 
Full Service Talent Marketing biedt een geïntegreerde benadering van werkgeversmarketing, waarbij alles samenkomt van employer branding tot job advertising en van marketing tot recruitment operaties.
 
In deze masterclass leer je hoe je de traditionele werkgeversmarketing kunt vernieuwen en aanpassen aan de moderne eisen.
 
Programma
 
Deel 1:
  • De markt | Waar staan we als werkgevers
  • De Drie Grote Uitdagingen | Wat moeten we oplossen
  • Best in class: Van wie kunnen we leren
Deel 2:
  • Introductie in het Employer Marketing Canvas
  • Workshop | Leg het fundament voor je werkgeversmerk
  • Presentaties | Waar staat je merk (voor)
  • Takeouts | Wat ga je morgen anders doen?
Wat bereik je met deze Masterclass?
 
Deze masterclass is bijzonder waardevol voor professionals in marketing en HR, zoals werkgeversmerkmanagers, recruitment marketeers, HR-managers, en iedereen die geïnteresseerd is in het snijvlak van marketing en recruitment.
Hoewel iedereen die geïnteresseerd is welkom is, richt de masterclass zich voornamelijk op deelnemers met een basiskennis in marketing en/of HR.
De training is op NIMA B niveau, wat betekent dat de masterclass geschikt is voor professionals die al enige ervaring hebben op het gebied van marketing en HR, en die hun kennis en vaardigheden verder willen verdiepen.

AANTAL PE-PUNTEN?
6 PE-punten