Brein en Gedrag & B2B: Kennissessie “Neuro- en Gedragswetenschappen in B2B Marketing”
Boost je B2B marketing: Ontdek de kracht van neuro en gedragswetenschap
Bij B2B marketing wordt vaak de nadruk gelegd op de zakelijke aspecten en de inhoud, maar waarom maken we niet meer gebruik van de inzichten uit (consumenten)psychologie in het zakelijke domein? Tijdens deze sessie ontdek je hoe je neuromarketing en gedragswetenschappen kunt toepassen om jouw marketingstrategie naar een hoger niveau te tillen.
Twee experts op het gebied van neuro- en gedragswetenschappen presenteren hun kennis en praktijkervaring aan de hand van concrete B2B-cases. Je krijgt handvatten en inzichten die je direct kunt toepassen in jouw eigen marketingstrategie. Bovendien ontvang je als deelnemer het boek 'De kunst van het Ontwerpen van Gedrag', geschreven door één van de sprekers.
Mis deze kans niet om jouw marketingkennis te verbreden en inzicht te krijgen in de kracht van neuromarketing en gedragswetenschappen in B2B marketing.
Als deelnemer ontvang je het boek ‘De kunst van het Ontwerpen van Gedrag’.
Twijfel geen moment en schrijf je in voor deze unieke kennissessie voor B2B marketeers! Uiteraard is er ook voldoende tijd om te netwerken met andere professionals in de B2B / Brein en Gedrag-community.
Programma
16.00 uur | Inloop
16.30 uur | Welkom door de voorzitters van de communities B2B & Brein en Gedrag
16.40 uur | Toelichting over het museum
16.50 uur | Andries van der Leij – Basisprincipes van Gedragspsychologie
17.50 uur | Pauze met brood en soep
18.30 uur | Astrid Groenewegen – Aan de slag met Gedragswetenschap
19.30 uur | Afronding
19.40 uur | Netwerkborrel
20.30 uur | Einde
16.30 uur | Welkom door de voorzitters van de communities B2B & Brein en Gedrag
16.40 uur | Toelichting over het museum
16.50 uur | Andries van der Leij – Basisprincipes van Gedragspsychologie
17.50 uur | Pauze met brood en soep
18.30 uur | Astrid Groenewegen – Aan de slag met Gedragswetenschap
19.30 uur | Afronding
19.40 uur | Netwerkborrel
20.30 uur | Einde
Sprekers:
Basisprincipes van Gedragspsychologie – Andries van der Leij – head of R&D @ Neurensics
De presentatie belicht de unieke obstakels waarmee B2B-marketing wordt geconfronteerd en benadrukt hoe neurowetenschappelijk onderzoek kan bijdragen aan het verbeteren van de effectiviteit. Door inzicht te krijgen in de diepere werking van het brein kunnen marketeers beter inspelen op de specifieke behoeften en besluitvormingsprocessen van zakelijke klanten, waardoor ze hun strategieën kunnen optimaliseren en de gewenste resultaten kunnen behalen.
Aan de slag met Gedragswetenschap – Astrid Groenewegen – Founder SUE | Behavioural Design Academy
Hoe werkt effectieve beïnvloeding in de praktijk? Het gaat niet om maar wat gedragsprincipes over je communicatie uitstrooien. De sleutel is de mens achter de klant te begrijpen en te snappen hoe die keuzes maakt om dingen wel of juist niet te doen. Als je iets meer weet over de gedragspsychologie van je doelgroepen kun je veel meer grip krijgen op succesvolle uitkomsten dan je misschien van tevoren dacht.