Financial Services: lunchsessie Marketing in the Age of Technology: Navigating the Path Ahead (online)
Online sessie met Drs. Vincent Hooplot RM
Technologie heeft een grote impact op marketing. Enerzijds maakt technologie marketing steeds meer accountable, zoals in de beweging van campagnegericht denken naar meer ‘always on’ maar anderzijds is voor sommigen de invloed AI en robots een griezelige gedachte. Daar gaan we het in deze lunchsessie met Vincent Hooplot over hebben. Hij deelt zijn inzichten en ervaringen met ons en we gaan daar met elkaar over in gesprek zodat jij hiermee richting kunt geven in jouw organisatie en uitdagingen.
Over Vincent Hooplot
Drs. Vincent Hooplot RM is een business gedreven marketingstrateeg die internationaal zijn sporen heeft verdiend o.a. als Chief Marketing Officer en Senior Vice President van Robeco. Vincent noemt zich ‘marketeer vermomd als bedrijfskundige’ en ziet marketing als een functie die direct moet bijdragen aan de bottomline van de onderneming door met creatieve, coherente en consistente marketinginspanningen klanten te winnen en te behouden voor de onderneming.
Drs. Vincent Hooplot RM is een business gedreven marketingstrateeg die internationaal zijn sporen heeft verdiend o.a. als Chief Marketing Officer en Senior Vice President van Robeco. Vincent noemt zich ‘marketeer vermomd als bedrijfskundige’ en ziet marketing als een functie die direct moet bijdragen aan de bottomline van de onderneming door met creatieve, coherente en consistente marketinginspanningen klanten te winnen en te behouden voor de onderneming.