NIMA Marketing Now: Het Grote AI Congres
Het Grote AI Congres
Geen enkele recente ontwikkeling heeft het marketingvak meer op zijn grondvesten doen schudden dan de razendsnelle opkomst van generatieve AI. Kunstmatige intelligentie heeft de invulling van de marketingfunctie inmiddels voor talloze rollen veranderd en verbeterd.
Tijdens NIMA Marketing Now: Het Grote AI Congres komen sprekers aan het woord die vooral open staan voor een gesprek. Ze vertegenwoordigen een belangrijk deel van dé AI-specialisten uit het NIMA Trainingen programma en zijn voor deze middag geselecteerd vanwege hun complementaire insights.
Programma:
Tijd: 12.30 uur – 16.00 uur
Tijd: 12.30 uur – 16.00 uur
Borrel:16.00- 18.00 uur
Locatie: Club Ace- Amsterdam *
Sprekers:
Jeroen de Bakker van Airborne (ACE) gaat nader in op de vraag wat marketeers kunnen en mogen verwachten van de opkomst van AI.
Arne Mosselman van Ainigma behandelt met name de impact van generatieve AI op een (marketing)organisatie.
Neuromarketing-expert en AI-adept Martin van Kranenburg onthult hoe je de gouden driehoek 'Neuromarketing, Copywriting en ChatGPT' inzet voor maximale marketingimpact.
Register Marketeer en multi-entrepeneur Marc van Eck (TBWA) staat tot slot uitgebreid stil bij de impact van AI voor dienstverleners in marketing, zoals reclamebureaus, mediabureaus en marktonderzoekers.
Jeroen de Bakker van Airborne (ACE) gaat nader in op de vraag wat marketeers kunnen en mogen verwachten van de opkomst van AI.
Arne Mosselman van Ainigma behandelt met name de impact van generatieve AI op een (marketing)organisatie.
Neuromarketing-expert en AI-adept Martin van Kranenburg onthult hoe je de gouden driehoek 'Neuromarketing, Copywriting en ChatGPT' inzet voor maximale marketingimpact.
Register Marketeer en multi-entrepeneur Marc van Eck (TBWA) staat tot slot uitgebreid stil bij de impact van AI voor dienstverleners in marketing, zoals reclamebureaus, mediabureaus en marktonderzoekers.
Susan van Geenen, partner IntotheNXT, gaat een hele gave sportcase presenteren en hoe generatieve AI zijn intrede doet in de sport. Zeker met deze sportzomer met het EK, Tour de France, Olympische spelen en nog veel meer is dit een super onderwerp.
In de afsluitende paneldiscussie leidt de dagvoorzitter Roos Simons (ex) Talpa de bezoekers langs de verschillende invalshoeken van AI voor marketing en worden de vergezichten samengevat.
De opkomst van generatieve AI raakt ons vak in het hart, maar waar let je op, waar vrees je voor en waar liggen de kansen?
In de afsluitende paneldiscussie leidt de dagvoorzitter Roos Simons (ex) Talpa de bezoekers langs de verschillende invalshoeken van AI voor marketing en worden de vergezichten samengevat.
De opkomst van generatieve AI raakt ons vak in het hart, maar waar let je op, waar vrees je voor en waar liggen de kansen?
*NIMA Marketing Now-activiteiten maken geen deel uit van het reguliere NIMA Trainingen-programma, en zijn niet opneembaar uit het NIMA Educatiebudget.
* Parkeergelegenheid bij Minerva Parking (t.o. Club ACE)
AANTAL PE-PUNTEN?
3 PE-punten
Geldt alleen voor:
Register Marketeers
Senior Marketing Professionals
NIMA Qualified Lecturers