18/11
NIMA Zuid – Swiss Sense: van productspecialist naar slaapspecialist – A good night’s sleep For. Every. Body.

NIMA Zuid – Swiss Sense: van productspecialist naar slaapspecialist – A good night’s sleep For. Every. Body.

Een kijkje in de keuken van Swiss Sense’s merkpositionering en online mediastrategie.

18 november 2021
13:30 - 20:00

Swisse Sense
Jagersveld 15, 5405 BW Uden

Classes & Events > NIMA Zuid – Swiss Sense: van productspecialist naar slaapspecialist – A good night’s sleep For. Every. Body.

INVESTERING

NIMA Member € 125, - (excl. btw)
Normaal tarief € 250, - (excl. btw)

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar 20% op dit event! Met bijvoorbeeld ons Blue Membership van € 99 heb je je investering er al meteen uit.
Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt in het NIMA Passe-partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

ORGANISATOR

NIMA

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT Schrijf me in
LET OP: Wil jij je met je NIMA Zuid Cyclus lidmaatschap aanmelden? Mail dan naar events@nima.nl
Tijdens deze sessie worden we meegenomen in de merkontwikkeling van Swiss Sense en hun werkwijzen op de MarCom en Ecom afdeling (van ca 45 personen in huis). Daarna geeft Rick Verbeek een verdiepend kijkje in de (technische en data)keuken van hun geavanceerde mediastrategieën. We zijn te gast op het hoofdkantoor van Swiss Sense in Uden en krijgen een rondleiding door o.a. het distributiecentrum.
Swiss Sense zet zich in voor een goede nachtrust voor iedereen. Dat doet Swiss Sense met een breed assortiment aan producten waaronder boxsprings, bedden, matrassen, beddengoed en accessoires voor de slaapkamer. Vanuit het eigen beheer van de gehele keten; van productontwikkeling, productie, distributie, retailkanaal en service. Het familiebedrijf is in 2006 in Uden opgericht door de Nederlandse familie Diks, een beddenmakersfamilie met meer dan 100 jaar ervaring, en garandeert kwaliteit en vakmanschap. Swiss Sense heeft bijna 100 eigen winkels in Nederland, België, Duitsland en Oostenrijk, en een webshop.

PROGRAMMA

13.30 uur  |  Ontvangst
14.00 uur  |  Welkom & opening door NIMA Zuid
14.15 uur  |  Martine Ansems, Manager MarCom & Brand
15.15 uur  |  Rondleiding
16:15 uur  |  Break met koffie, thee en versnapering
16:30 uur  |  Rick Verbeek, Manager Paid Media & Analytics
17:30 uur  |  Afsluiting
18:00 uur  |  Borrel met broodjes kroket en vegetarische kroket
20:00 uur  |  Einde