NMM Decoded: Bever & McDonalds

Het verhaal en netwerk achter de cases

NMM Decoded: Bever & McDonalds

Eerstvolgende beschikbare data

INVESTERING

NIMA Member € 0,00 (excl. btw)

Normaal tarief € 0,00 (excl. btw)

Kosteloos én exclusief toegankelijk voor NIMA leden met een NIMA Marketing Masters lidmaatschap.
Wil je eenmalig kennis komen maken? Neem dan contact met ons op.

Bekijk al onze Lidmaatschappen of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
NIMA hanteert de NIMA annuleringsvoorwaarden.

Let op! Hebben we geen tijdige afmelding van je ontvangen, dan brengen we € 50 excl btw. in rekening.

BESCHIKBARE DATA

schrijf me in voor 27-02-25

Nog te bepalen
,

27-02-25
16:00 - 20:00

NIMA Marketing Masters Decoded
NIMA Marketing Masters Decoded is een serie events exclusief voor Register Marketeers en Senior Marketing Professionals. Ieder event staat in het teken van een thema dat relevant is voor strategische marketing. De kracht van de bijeenkomsten zit in de combinatie van inhoudelijke verdieping en de interactie met ervaren, senior collega-marketeers.
 
Thema 27 februari: de worsteling met duurzaamheid
Als merk kan je niet meer om duurzaamheid heen. Gedreven door wetgeving en maatschappelijke verwachtingen worstelen bedrijven met het inpassen van duurzaamheid aan het businessmodel. Dat is nog niet zo eenvoudig. Zo moeten de keuzes die gemaakt worden vanzelfsprekend aansluiten bij de klanten. Klanten die bij hun aankoopbeslissing misschien helemaal niet zitten te wachten op duurzaamheid. Wat is de impact van duurzaamheid op
het bestaande businessmodel? Wat kost het en wat mag het kosten? Hoe zorg je ervoor dat je als merk eerlijk en geloofwaardig blijft, zonder dat inspanningen worden afgedaan als ‘greenwashing’?
 
2 bijzondere cases Decoded: Bever & McDonalds
Bever en McDonalds nemen je mee in de keuzes en uitdagingen die ze tegenkomen. Decoded: uniek, een blik van binnenuit. Daarbij bekijken we het thema duurzaamheid vanuit verschillende perspectieven: business models, markt/klanten en de maatschappij. Wat zijn de vraagstukken waar zij mee worstelen? Hoe pakken zij dat aan en wat kunnen we van elkaar leren?  Heel bijzonder hoe twee totaal verschillende bedrijven cq merken in een geheel andere markt omgaan met de maatschappelijke en bedrijfskundige uitdaging. 
 
Ronde tafel – extra waarde voor jou
De presentaties zijn op zich al inspirerend en laten je zien welke afwegingen je als senior op strategisch vlak maakt.  Aansluitend neem je deel aan ronde tafelsessies om met je ervaren collega-marketeers (SMP/RM) van aan de hand van confronterende dilemma’s gedachten te wisselen. Een unieke gelegenheid om jouw beeld of juist jouw vragen te delen en bespreekbaar te maken. En misschien ook je eigen case of vraagstuk eens voor te leggen; spiegelen met ervaren vakgenoten die je anders niet zo snel tegenkomt. Bijkomend voordeel: een leerzame middag én een flinke uitbreiding van je netwerk.
 
Wat haal jij eruit?
  • Inzichten op strategisch niveau (lange termijn) die jij weer mee kunt nemen naar jouw praktijk
  • Verrijking van je kennis op het vakgebied marketing
  • Uitbreiding van je professionele netwerk
Je zult begrijpen; de belangstelling is groot, het aantal plaatsen is beperkt. Dus reageer vandaag nog.
 
Praktische informatie
Datum: 27 februari 2025
Locatie: nog te bepalen
Sprekers: McDonalds & Bever
 
Programma:
16:00 uur – Inloop
16:15 uur – Opening door NIMA
16:30 uur – Spreker 1
17:15 uur – Pauze
17:30 uur – Spreker 2
18:15 uur – Ronde tafel
 

AANTAL PE-PUNTEN?
2 PE-punten