Regio Noord: Marketing challenges – Samen aanpakken
Marketeers in het Noorden: daag jezelf uit!
Eerstvolgende beschikbare data
“Hoe kunnen we het talent en de kennis uit het Noorden verbinden aan actuele uitdagingen van bedrijven uit de regio en beide tegelijkertijd een boost geven?”
Deze behoefte stond met dikke letters geschreven in de aantekeningen van het overleg tussen NIMA, de NOM en de Hanzehogeschool Groningen. NIMA Noord en NIMA B2B hebben speciaal voor dit event hun krachten gebundeld. En daar is een mooi en uitdagend programma uitgerold.
Op 26 februari komen professionals uit ons netwerk en studenten van de Hanzehogeschool samen om de Marketing & Communicatie Challenges van twee bedrijven uit het portfolio van de NOM aan te pakken.
- Spark Narrowcasting vraagt zich af hoe ze gerichter in contact kunnen komen met decision-makers binnen grote organisaties, zoals ziekenhuizen en corporate bedrijven.
- Recell wil o.a. hun waardepropositie aanscherpen, evenals hun doelgroep- en marktdefiniëring.
Leer elkaar kennen ‘on the job’
Dit is jouw kans om niet alleen jezelf uit te dagen, maar ook om bij te dragen aan deze praktijkcases uit het Noorden en samen met experts en studenten (a.k.a. toekomstige collega’s?) tot vernieuwende oplossingen te komen.
Dit is jouw kans om niet alleen jezelf uit te dagen, maar ook om bij te dragen aan deze praktijkcases uit het Noorden en samen met experts en studenten (a.k.a. toekomstige collega’s?) tot vernieuwende oplossingen te komen.
Het programma biedt niet alleen de gelegenheid om van en met vakgenoten te leren, maar ook om een waardevol netwerk op te bouwen. Verder gaan we uiteraard actief aan de slag met de cases via actieve werkvormen die zijn ontworpen om jou en de bedrijven verder te helpen.
Wil je meedenken met deze bedrijven? Meld je dan nu aan, want er is plek voor maximaal 30 professionals!
AANTAL PE-PUNTEN?
2 PE-punten
Geldt alleen voor:
Register Marketeers
Senior Marketing Professionals
NIMA Qualified Lecturers