Regio Oost: kijkje in de keuken bij Basil
Topic: Merk- en visuele identiteit
Eerstvolgende beschikbare data
Wij duiken op woensdagmiddag 12 februari a.s. in de wereld van fietsaccessoires.
Nog voordat het fietsseizoen volop start nemen wij een uiterst interessant kijkje in de keuken van het internationale merk Basil in Ulft. Een puur Hollands (familie)merk dat na bijna 50 jaar zijn positie zondermeer in de fietsbranche heeft verdiend en nog steeds volle kracht vooruit gaat.
Basil is ervan overtuigt dat fietsen bijdraagt aan een gezondere en duurzamere samenleving; een wereld met schonere lucht, minder files, en mensen die zich vrijer en gelukkiger voelen. Samen bouwen zij met hun partners én de consument aan een toekomst waarin fietsen iedereen beweegt en met haar fietsaccessoires het dagelijks fietsgeluk wordt vergroot.
Afgelopen jaar heeft Basil haar merk- en visuele identiteit onder de loep genomen en aangescherpt. Een uiterste interessant en intensief merktraject. José ten Hoope, Directeur Marketing & Sales neemt ons mee in de diverse vraagstukken tijdens dit traject én uiteraard het resultaat.
Een absolute aanrader voor merkenbouwers om bij te wonen!
Programma
15.00 uur | Inloop (en vrijblijvende rondgang showroom)
15.30 uur | Presentatie door José ten Hoope, Director Sales & Marketing bij Basil & MIK
16.00 uur | Vragenronde
16.30 uur | Afsluitende borrel
15.30 uur | Presentatie door José ten Hoope, Director Sales & Marketing bij Basil & MIK
16.00 uur | Vragenronde
16.30 uur | Afsluitende borrel
AANTAL PE-PUNTEN?
1 PE-punten
Geldt alleen voor:
Register Marketeers
Senior Marketing Professionals