Regio West: DPG Media
NIMA Data Sessie: The Future of Advertising
DPG Media is toonaangevend mediabedrijf actief in de Benelux, bekend om zijn breed scala aan media-channels waaronder kranten, online platforms, tijdschriften, en televisiezenders. Het bedrijf focust zich op het bieden van hoogwaardige content en innovatieve advertentieoplossingen, gericht op een breed publiek.
In deze kennissessie met interactief deel, neemt DPG ons mee in de laatste ontwikkelingen rondom Targeting & privacy. Wat zijn de alternatieven zonder Third party identifiers en welke strategieën en mogelijkheden kan jij als marketing professional als opties afwegen.
Interactieve Discussie: Debatteer over ethische vraagstukken en de toekomst van online consent. Jouw mening telt!
Na de sessie ben jij bijgepraat over de laatste ontwikkelingen, heb je een kijkje gekregen in de keuken van het toonaangevende mediabedrijf van de Benelux en heb je jouw vakgenoten weer kunnen ontmoeten om te netwerken en bij te praten.
AANTAL PE-PUNTEN?
2 PE-punten
Geldt alleen voor:
Register Marketeers
Senior Marketing Professionals
NIMA Qualified Lecturers