SMP: Marketing aan tafel

De rol en de plaats van de marketeer verandert, maar hoe?

INVESTERING

NIMA Member € 0,00 (excl. btw)

Normaal tarief € 0,00 (excl. btw)

EXCLUSIEF event voor Senior Professionals

BESCHIKBARE DATA

Op 22 oktober organiseren we speciaal voor onze SMP-titelhouders een exclusieve bijeenkomst bij Achmea in Zeist. Veel marketeers staan voor de uitdaging om hun veranderende rol binnen de organisatie te definiëren. Marketing wordt vaak beschouwd als de afdeling of bedrijfsfunctie voor mooie campagnes en branding, maar het is de afdeling die richting geeft, verantwoordelijk is voor groei en grote invloed heeft op strategische beslissingen. Het is dus zaak om beslissers en interne stakeholders te laten begrijpen wat marketing is en kan. Marketing-beroepsgenoten mogen graag ‘de plaats aan de directietafel’ claimen, maar hoe krijg je over het voetlicht dat ze dat ook echt wíllen?
 
 
Tijdens deze bijeenkomst delen we inzichten over de vraag hoe je als marketeer invloed kunt uitoefenen op het managementteam en andere sleutelfiguren binnen je organisatie. We verkennen wat deze veranderende rol van jou en van je team vraagt en hoe je de juiste profielen kunt ontwikkelen en mensen kunt werven om als marketingafdeling goed begrepen te worden.
 
Zorg dat je erbij bent en meld je aan voor deze inspirerende SMP-bijeenkomst!
 
 
Programma
16.00 uur | Ontvangst met koffie en thee
16.30 uur | Welkom en uitreiking certificaten aan nieuwe SMP’s
16.45 uur | Leon Jansen SMP over de rol van marketing in het beïnvloeden van MT's en sleutelfiguren
17.30 uur | Pauze
17.45 uur | Presentatie door Peggy Spaapen van Centraal Beheer over hoe merkbeleving de directiekamer bereikt
18.30 uur | Afsluiting 
18.45 uur | Netwerkborrel met broodjes/soep

AANTAL PE-PUNTEN?
2 PE-punten