Social Media Richtlijnen Ontwerpen (dagdeel)

Actieve Inzet van Social Media voor Medewerkers

Social Media Richtlijnen Ontwerpen (dagdeel)

Eerstvolgende beschikbare data

INVESTERING

NIMA Member € 320,00 (excl. btw)

Normaal tarief € 400,00 (excl. btw)

SPREKERS VOOR DIT EVENT

Ayman van Bregt

BESCHIKBARE DATA

schrijf me in voor 09-10-24

Tower 42
Diemerhof 42, Diemen

09-10-24
09:30 - 13:00

In deze workshop leer je hoe je een actueel social media beleid en richtlijnen kunt opstellen voor medewerkers, waardoor zij gestimuleerd worden om social media actiever te gebruiken in hun werk. Deze richtlijnen zijn niet bedoeld om regels op te leggen, maar juist om te enthousiasmeren en te inspireren. Goede social media richtlijnen helpen om een boodschap zowel qua inhoud als vorm beter te verspreiden.
 
Wat ga je leren in de training?
Tijdens deze workshop van een dagdeel ontdek je het belang van heldere social media richtlijnen voor je organisatie en hoe deze medewerkers kunnen helpen en motiveren om actiever bij te dragen aan de organisatiedoelen. Door middel van praktische stappen leer je hoe je social media richtlijnen kunt ontwerpen. Daarnaast leer je aan de hand van praktijkvoorbeelden en cases wat wel en niet goed werkt.
 
Inhoud van de training:
 
  • Begrijpen waarom social media richtlijnen noodzakelijk zijn.
  • Kennis opdoen van de verschillende onderdelen van een social media beleid.
  • Leren hoe je social media richtlijnen voor je organisatie kunt ontwerpen.
  • Leren van praktijkvoorbeelden om je eigen social media richtlijnen aan te scherpen.
 
Programma:
  • Welkom en introductie
  • Het belang van social media beleid en richtlijnen voor organisaties
  • Ontwerpen van social media richtlijnen
  • Case studies en praktijkvoorbeelden
  • Q&A en afronding
 
Voor wie bedoeld?
Deze workshop is bedoeld voor medewerkers die op operationeel niveau werkzaam zijn binnen de organisatie en een actieve rol spelen in het gebruik en beheer van social media. Het is met name geschikt voor communicatieprofessionals, marketingmedewerkers, en iedereen die betrokken is bij het opstellen en implementeren van social media beleid.
 

AANTAL PE-PUNTEN?
2 PE-punten