18/02
Training: E-mailmarketing Advanced in 2 dagen (online)

Training: E-mailmarketing Advanced in 2 dagen (online)

Haal het maximale uit e-mailmarketing

18 februari 2022
09:30 - 16:30

Geen file deze keer,
dit is een online event

Classes & Events > Training: E-mailmarketing Advanced in 2 dagen (online)

INVESTERING

NIMA Member € 920, - (excl. btw)
Normaal tarief € 1150, - (excl. btw)

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar 20% op dit event! Met bijvoorbeeld ons Blue Membership van € 99 heb je je investering er al meteen uit. Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.

Dit event valt buiten het NIMA Passe-partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

ORGANISATOR

SRM

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT Schrijf me in
Als marketeer ken je de kracht van e-mailmarketing. Tijdens deze training doe je diepgaande inzichten op over de rol van e-mailmarketing binnen de acquisitie- en retentiefunnel. Je leert hoe je je content afstemt op de verschillende touchpoints uit de customer journey en daarmee het effect van je mailcampagnes optimaliseert.
 
Deze training wordt verzorgd door SRM in een virtual classroom. 

Programma

In deze training ga je op praktijkgerichte wijze aan de slag met de opbouw, verrijking en beheersing van je e-maildatabase. Je ontwikkelt vaardigheden om het bereik van e-mailcampagnes te vergroten en het publiek sterker aan je te binden. Hierbij ga je aan de slag met marketing automation. Je leert hoe je het gedrag van lezers op de voet kunt volgen en je deze lezers met de juiste berichtgeving aan je kunt binden. Ook leer je met diverse triggers op het juiste moment aan te sturen op de juiste call-to-action, zodat jij het aantal micro- en macroconversies vergroot.
  • Dag 1 – 18 februari 2022, 09:30 – 16:30 uur 
  • Dag 2 – 11 maart 2022, 09:30 – 16:30 uur 

Wat ga ik leren tijdens deze training?

  • Je bent op de hoogte van recente ontwikkelingen op het gebied van e-mailmarketing en je kunt deze optimaal inzetten voor je eigen organisatie
  • Je hebt diepgaand inzicht in beschikbare databases, zodat je e-mailbestanden effectief kunt opbouwen, versterken en beheren
  • Je weet complexe methodieken om de conversieoptimalisatie in e-mailmarketing te stimuleren en door te voeren in diverse e-mailcampagnes
  • Je kent de rol van e-mail binnen marketing automation en kunt deze voor je laten werken
  • Je beschikt over gevorderde vaardigheden om met tools de resultaten van je e-mailcampagnes te meten en optimaliseren

Voor wie is deze training bedoeld?

Deze training is geschikt voor iedere marketing- en communicatiemedewerker die het effect van e-mailmarketingcampagnes wil versterken. Tijdens deze training krijg je handvatten aangereikt om met e-mailmarketing nog effectiever aan te sturen op de marketingdoelen, of dit nu gaat om instrueren, dialogiseren of overtuigen.
 
In samenwerking met: SRM logo
 
Door je in te schrijven ga je akkoord dat NIMA je NAW-gegevens, telefoonnummer, geboortedatum en mailadres deelt met SRM t.b.v. je deelname.