23/09
Training: E-mailmarketing in 1 dag (online)

Training: E-mailmarketing in 1 dag (online)

Vergroot je bereik en het effect van e-mailmarketing

23 september 2021
09:30 - 16:30

Geen file deze keer,
dit is een online event

Classes & Events > Training: E-mailmarketing in 1 dag (online)

INVESTERING

NIMA Member € 450, - (excl. btw)
Normaal tarief € 650, - (excl. btw)

WORD MEMBER EN BESPAAR

Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt buiten het NIMA Passe-partout.

ORGANISATOR

SRM

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT Schrijf me in

Met e-mailmarketing kun je specifieke content naar gesegmenteerd publiek sturen, inschrijvingen werven en de klanttevredenheid verhogen. Dat maakt e-mailmarketing bijzonder interessant voor jou. Tijdens deze training E-mailmarketing ontwikkel je de vaardigheden om e-mailadressen te werven (met oog voor de relevante wetgeving) en succesvol e-mailberichten te creëren. Je verdiept je in trends binnen e-mail zoals automatisering en leert op welke wijze je de resultaten van e-mailmarketing kunt meten. Zo ontwikkel je kennis en vaardigheden om e-mailberichten af te stemmen op je doelgroep en het effect van de berichten te versterken. Wat je leert, pas je toe binnen je eigen werkomgeving. Je merkt dan ook direct resultaat.

Deze training wordt verzorgd door SRM in een virtual classroom.

Programma

In deze training leer je succesvolle nieuwsbrieven versturen en e-mailmarketing volwaardig te integreren binnen je marketing- en communicatiemix. Je leert e-mailcampagnes direct te managen, optimaliseren en segmenteren. Hierdoor hebben de mailings het meeste effect. De training wordt verzorgd door ervaren trainers die zelf dagelijks in de online marketingpraktijk actief zijn. Zij zullen je zeker inspireren door hun kijk op e-mailmarketing.

Wat ga je leren?

  • Je kent de beste methodieken om e-mailadressen te werven en weet zo het bereik te vergroten
  • Je bent bekend met de nieuwste trends binnen e-mailmarketing en weet deze effectief toe te passen
  • Je kunt de key performance indicatoren (KPI’s) voor e-mail bepalen voor je eigen organisatie
  • Je weet hoe je resultaten kunt meten en daarmee e-mailberichten kunt optimaliseren

Voor wie is deze training bedoeld?

Je wilt de e-mailmarketing van je organisatie of opdrachtgever opzetten, of juist beter inzetten. Dat maakt deze boeiende training van SRM zo geschikt voor jou.

In samenwerking met: SRM logo

Door je in te schrijven ga je akkoord dat NIMA je NAW-gegevens, telefoonnummer, geboortedatum en mailadres deelt met SRM t.b.v. je deelname.