10/12
Vaardigheidstraining: Growth Hacking in 2 dagen (online)

Vaardigheidstraining: Growth Hacking in 2 dagen (online)

Ontwikkel de skills om de groei van je bedrijf te beïnvloeden

10 december 2021
09:30 - 16:30

Geen file deze keer,
dit is een online event

Classes & Events > Vaardigheidstraining: Growth Hacking in 2 dagen (online)

INVESTERING

NIMA Member € 920, - (excl. btw)
Normaal tarief € 1150, - (excl. btw)

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar 20% op dit event! Met bijvoorbeeld ons Blue Membership van € 99 heb je je investering er al meteen uit. Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.

Dit event valt buiten het NIMA Passe-partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

ORGANISATOR

SRM

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT Schrijf me in
Elk bedrijf wil groei. Maar hoe doe je dat? Het antwoord: growth hacking. De marketeer van de toekomst gebruikt onder meer A/B-testen, website analytics en funneloptimalisatie om aan te sluiten bij de behoeften van de klant. Maar hoe trek je nieuwe klanten aan, realiseer je cross- en upsell en bevorder je retentie? In deze training ontdek je hoe gerenommeerde bedrijven te werk zijn gegaan. Aan de hand van voorbeelden doe jij inspiratie op om je bedrijf te laten groeien.
 
Deze training wordt verzorgd door SRM in een virtual classroom.

Programma

Deze training is sterk praktijkgericht. Zo werk je, onder toeziend oog van een ervaren growth hacker, opdrachten uit die je inzicht geven in het gedrag van je klanten. Je leert met welke gegevens je de ervaringen van bezoekers van je platformen kunt optimaliseren en hoe je de gebruiksvriendelijkheid test. Succesverhalen van andere bedrijven inspireren je om outside-the-box te denken in het benaderen van nieuwe klanten. De aansprekende opdrachten zijn direct toepasbaar in je eigen werkomgeving.
  • Dag 1 – 10 december 2021, 09:30 – 16:30 uur
  • Dag 2 – 14 januari 2022, 09:30 – 16:30 uur

Wat ga ik leren tijdens deze training?

  • Je kunt data analyseren en weet hoe je de klantervaring optimaliseert
  • Je bent bekend met modellen om je growth hacking te structureren
  • Je bedenkt unieke strategieën om groei te realiseren
In samenwerking met: SRM logo

Voor wie is deze training bedoeld?

Je bent (online) marketeer, product owner of IT-engineer en je wilt de gebruikservaring van je klanten optimaliseren en nieuwe klanten aanspreken.
 
Door je in te schrijven ga je akkoord dat NIMA je NAW-gegevens, geboortedatum, telefoonnummer en mailadres deelt met SRM t.b.v. je deelname.