Workshop: Brand Appeal

Maak jouw merk nog aantrekkelijker met 23plusone

INVESTERING

NIMA Member € 700,00 (excl. btw)

Normaal tarief € 875,00 (excl. btw)

Inclusief lunch en lesmateriaal.

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar 20% op dit event! Met bijvoorbeeld ons Blue Membership van € 105 heb je je investering er al meteen uit.
Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl
Dit event valt in het NIMA Passe-partout. NIMA hanteert de NIMA annuleringsvoorwaarden.

SPREKERS VOOR DIT EVENT

Carmen Phillips

BESCHIKBARE DATA

NU NIEUW EN VERNIEUWD! De primeur is bij NIMA met de nieuwe opzet. 
 
Verleidelijke merken hebben een uniek verhaal waarmee zij mensen dichtbij brengen en triggeren. Ze zijn verrassend en charismatisch. Hoe verleidelijk is jouw merk? En hoe zou het nóg beter kunnen?
 

Merkverleiding

Hoe komt het dat sommige merken zo goed voelen? De mate van merkbekendheid, verwachtingen over product, prijs en kwaliteit spelen wel een rol, maar geven nog niet het antwoord. Hoe zit het dan wél?
 
Merkverleiding komt uit de koker van Kim Cramer en Alexander Koene. Met een wetenschappelijk onderzoek toonden zij de relatie aan tussen fundamentele belangen, aantrekkelijke merken en gelukkige mensen. Zij ontdekten 24 universele drijfveren die aan de basis staan van gevoelens en menselijk gedrag. Hoe beter een merk de drijfveren aanspreekt, hoe beter het merk voelt en hoe verleidelijker het merk is. Het maakt ons gelukkig!
 
Mensen streven naar geluk door 24 fundamentele belangen na te jagen zoals vriendschap, nieuwsgierigheid, winnen en gezondheid. Door mensen in het volle spectrum van hun emotionele repertoire te raken, ontstaan positieve gevoelens, aantrekkelijkheid en positief gedrag. 23plusone bevat deze 24 drijfveren, onder verdeeld in vijf kleuren. Merken die veel van deze drives activeren, zijn verleidelijker. Daar leren we je alles over tijdens deze workshop. 
 
Het onderzoek heeft geleid tot een methode bekend onder de naam 23plusone, waarmee op speelse en laagdrempelige wijze emotionele drijfveren van mensen naar boven worden gehaald. Omdat het moeilijk bleek de drijfveren door middel van woorden eenduidige betekenis te geven, zijn visueel-verbale stimuli ontwikkeld in de vorm van fysieke kaarten.
 
In deze workshop deelt Carmen Phillips haar jarenlange ervaring en kennis zodat jij na deze training de emotionele drijfveren van jouw/een merk kunt verkennen.
 
Carmen Phillips | beoordeeld met een 9,2 .
 

Programma

Deze workshop is interactief en vernieuwend. Je maakt kennis met de 23plusone-methode en leert hoe je een merk veel verleidelijker kan maken. Je gaat aan de slag met merkverleiding (emotive branding) en leert hoe je mengregels gebruikt om een aantrekkelijk merk te creëren.
 

Wat levert de NIMA Workshop Brand Appeal je op?

Aan het einde van de workshop:
  • kun je een inspirerend, verleidelijk en betekenisvol concept creëren
  • kun je het emotionele profiel analyseren van een concept
  • kun je een dialoog op gang brengen met 23plusone
  • ken je praktische tips, do's en don'ts
  • ga je naar huis met je eigen 23plusone kaartenset
 

Voor wie is deze workshop bedoeld?

Deze workshop is bedoeld voor marketeers en managers met een hbo- werk- en -denkniveau.

AANTAL PE-PUNTEN?
6 PE-punten