Young Professionals: Top Marketing Tour – Tony’s Chocolonely
Exclusief toegankelijk voor NIMA Young Professionals
Tony’s Chocolonely is een impactbedrijf dat chocolade maakt en niet andersom. Ze zijn op weg naar hun missie om samen 100% slaafvrije chocolade de norm te maken.
Bibianne Roetert, Princess Creatrix ofwel marketing manager BNLX & Beyond, legt uit hoe dit is begonnen, en wat er in de afgelopen jaren is bereikt. Ze staat stil bij de succesfactoren en de learnings over de jaren. Het uitgangspunt is dat elk bedrijf een impactbedrijf kan zijn en een verschil kan maken in zijn of haar productieketen.
Terwijl Tony’s er hard aan werkt om een pionier te blijven, neemt Bibianne je graag mee in hoe ook jouw merk een industrie kan veranderen.
Programma
14.15 uur | Inloop
14.45 uur | Start presentatie
15.30 uur | Uitwerken case
16.30 uur | Presentatie case
17.00 uur | Afsluitende borrel
14.45 uur | Start presentatie
15.30 uur | Uitwerken case
16.30 uur | Presentatie case
17.00 uur | Afsluitende borrel