Young Professionals: Top Marketing Tour – VodafoneZiggo

Exclusief toegankelijk voor NIMA Young Professionals

INVESTERING

NIMA Member € 125,00 (excl. btw)

Normaal tarief € 225,00 (excl. btw)

WORD MEMBER EN BESPAAR

Exclusief toegankelijk voor Young Professionals.

Word lid en bespaar op dit event! Met bijvoorbeeld ons Blue lidmaatschap in combinatie met het Young Professionals lidmaatschap kun je naar gave evenementen.
Bekijk al onze lidmaatschapsopties of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

BESCHIKBARE DATA

In de tijd van nu waar steeds meer streaming services het kijkgedrag van de consument verandert, stelt Ziggo zich de vraag welke belangrijke punten in de customer journey het merk moet omarmen om relevant te blijven. 
 
Tijdens de Top Marketing Tour op donderdag 30 maart duiken we in de nieuwe merkpositionering van VodafoneZiggo. Laura Van Gestel (director brand & communications) en Ewout Kalkman (cluster lead Ziggo) presenteren waarom Ziggo een nieuwe positionering nodig heeft en hoe zij dit hebben aangepakt.
 
Daarnaast gaan we zelf aan de slag met het uitwerken van een uitdagende case en sluiten we de Top Marketing Tour af met een netwerkborrel!
 
Programma
 
14:00 – 14:30 | Inloop met koffie
14:30 – 14:45 | Opening Robin Kroes, director business to consumer
14:45 – 15:45 | Presentatie Laura van Gestel, director brand & communications en Ewout Kalkman, Cluster Lead Ziggo, over de Ziggo herpositionering
15:45 – 16:00 | Pauze 
16:00 – 16:30 | Uitleg Marketing Case 'Entertainment van de toekomst' 
16:30 – 17:30 | Breakout sessies, uitwerken case
17:30 – 18:00 | Presentatie cases aan jury
18:00 – 19:00 | Afsluitende netwerkborrel