Premium Business Members

Dit membership voor de eredivisie van marketingorganisaties wordt naar behoefte ingericht in samenspraak met specialisten uit het NIMA Team. Ontwikkeling, educatie, netwerk: organisaties met een Premium Membership kunnen op basis van maatwerkcomponenten deelnemen aan exclusieve activiteiten en kennissessies.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Met de mooiste artikelen van meer dan 1.000 topmerken onder één dak, een inspirerende omgeving, verrassende events en persoonlijke premium service is de Bijenkorf offline en online dé plek waar iedereen zich altijd bijzonder kan voelen.

Grolsch is een merk dat weinig introductie behoeft. ‘Je kent ons van de beugel, Vakmanschap is Meesterschap en de vele speciaalbieren. En van onze uitgesproken smaak. We brouwen namelijk al meer dan 400 jaar op basis van eigen overtuiging en met zorgvuldig geselecteerde ingrediënten. Hierdoor zijn onze bieren vol van smaak en hebben ze een rijke afdronk’.

‘HMSHost is part of Autogrill S.p.A. – the world’s largest provider of food and beverage services for travelers. Along with the rest of the Autogrill Group, we are recognized industry leaders who create innovative dining locations at airports and on motorways worldwide. We use our experience and global reach to offer travelers an unparalleled blend of local, regional, and international brands’.

‘Wij zijn een bank voor jong en oud, arm en rijk, voor zzp’ers, mkb’ers, grootbedrijf & instellingen en corporate clients. Wij willen deze mensen en bedrijven in staat stellen hun eigen ideeën voor een betere toekomst te realiseren, hoe groot of klein deze ook zijn’.

KRO-NCRV is een mediaorganisatie die midden in de samenleving staat. ‘Ieder mens heeft een eigen verhaal en wij delen die verhalen om elkaar beter te begrijpen. Verhalen die aanzetten tot denken, verhalen die bruggen bouwen en mensen bij elkaar brengen. Dat zit in ons DNA en dat doen we dagelijks in onze programma’s op radio, televisie èn online’.

‘PMI is the world’s leading international tobacco company, with six of the world’s top 15 international brands and products sold in more than 180 markets. In addition to the manufacture and sale of cigarettes, including the number one global cigarette brand (Marlboro), and other tobacco products, PMI is engaged in the development and commercialization of Reduced-Risk Products (“RRPs”)’.

SCHAAL+ gelooft in de kracht van jong digitaal talent. ‘We dichten de kloof tussen jong digitaal talent en de arbeidsmarkt en ontwikkelen T-shaped digital talent gericht op het creëren van meerwaarde. Dit doen we door het werven, selecteren, ontwikkelen en begeleiden van jong digitaal talent middels onze Talent Development Programma’s’.