Public Business Members

Steeds vaker worden we geconfronteerd met mooie marketing(campagnes) vanuit de publieke sector. Marketing is al lang niet meer alleen iets van binnen de private sector. Het NIMA Public Membership wordt naar behoefte ingericht in samenspraak met specialisten uit het NIMA Team. Public Members kunnen op basis van maatwerkcomponenten deelnemen aan exclusieve activiteiten en kennissessies.

Info & offerte voor de opleiding Public Business Members aanvragen

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Alzheimer Nederland zet zich samen met duizenden vrijwilligers in voor mensen met dementie en mantelzorgers.

Fair Trade Orginal is het merk van de eerlijke producten. Al sinds 1959. Het assortiment is eindeloos breed en eindeloos lekker. En met elk product doe je iets moois voor jezelf en voor een ander.

De Hartstichting strijdt tegen hart- en vaatziekten. Van elke euro aan donatie gaat gaat € 0,81 naar wetenschappelijk onderzoek, voorlichting, preventie en patiëntenbelangen.

De collectie van Het Scheepvaartmuseum is één van de grootste en meest vooraanstaande maritieme collecties ter wereld met circa 400.000 objecten, waaronder schilderijen, scheepsmodellen, navigatie-instrumenten en wereldkaarten. Ontdek 500 jaar Nederlandse maritieme geschiedenis en hoe sterk dit verbonden is met de samenleving van vandaag en van de toekomst.

‘Wij inspireren en stimuleren mensen om samen met ons alles op alles te zetten voor een toekomst met zo min mogelijk nierziekten en een betere toekomst voor nierpatiënten’.

Het Rijksmuseum is hét museum van Nederland, met meesterwerken zoals de Nachtwacht en Het Melkmeisje. In 80 zalen vertellen 8.000 schatten het verhaal van 800 jaar Nederlandse kunst en geschiedenis.

Terre des Homes bevrijdt kinderen uit uitbuitingssituaties. We steunen niet alleen slachtoffers, maar pakken het probleem bij de wortels aan.

UNICEF is sinds 1946 dé organisatie die ervoor zorgt dat kinderen in de hele wereld een goede kindertijd kunnen hebben.