NIMA Top Marketing Club Membership

Toonaangevende marketingbedrijven van Nederland zijn lid van de NIMA Top Marketing Club (TMC). NIMA ondersteunt deze bedrijven bij de ontwikkeling van marketingkennis, het opdoen van inspiratie en faciliteert het kennisnetwerk dat de TMC Members hebben opgebouwd.

Info & offerte voor de opleiding Top Marketing Club Bedrijven aanvragen

  • Hidden

ABN AMRO heeft een duidelijke en gedurfde doelstelling: banking for better, for generations to come. ‘Als bank hebben we een enorme impact op de economie en maatschappij; door de juiste keuzes te maken, willen we een positieve en duurzame bijdrage leveren. Onze purpose vormt het vertrekpunt bij alles wat we doen. Nu, straks én overmorgen’.

Aegon voelt zich verantwoordelijk voor financiële bewustwording van mensen. ‘Daarom helpen we wereldwijd zo’n veertig miljoen klanten met oplossingen op het gebied van pensioenen, verzekeringen en vermogensbeheer’.

Het Nederlandse familiebedrijf AFAS Software ontwikkelt softwareproducten voor zowel de zakelijke als de consumentenmarkt op een maatschappelijk verantwoorde manier waarbij klanten, medewerkers en milieu centraal staan.

Alzheimer Nederland zet zich samen met duizenden vrijwilligers in voor mensen met dementie en mantelzorgers.

American Express biedt haar members méér dan alleen betaaloplossingen. American Express klanten kunnen rekenen op de beste service, waar ter wereld zij ook zijn. Ze krijgen toegang tot exclusieve voordelen en unieke ervaringen, zoals pre-sales tot ’s werelds beste concerten, upgrades in hotels en bij vliegmaatschappijen en zijn uitstekend verzekerd.

De Koninklijke Nederlandse Toeristenbond ANWB is een vereniging die met een unieke mix van beïnvloedende en dienstverlenende activiteiten de belangen van haar leden behartigt op het gebied van mobiliteit, vakantie en vrije tijd. Bij dat werk wil de ANWB een bijdrage leveren aan een duurzame ontwikkeling van de samenleving.

Met de mooiste artikelen van meer dan 1.000 topmerken onder één dak, een inspirerende omgeving, verrassende events en persoonlijke premium service is de Bijenkorf offline en online dé plek waar iedereen zich altijd bijzonder kan voelen.

BSH Huishoudapparaten B.V. is in Nederland verantwoordelijk voor de marketing, sales en service van de huishoudapparaten van de merken Bosch, Siemens, Gaggenau en NEFF. Het hoofdkantoor is gevestigd in Hoofddorp, in het cradle-to-cradle inspiratiehuis 20|20. Hier werkt ongeveer de helft van de ruim 470 medewerkers. In Tiel bevindt zich ook nog het repair center voor klein-huishoudapparaten. Field service engineers en veel salesmanagers werken in hun eigen regio’s. In de branche voor huishoudapparaten is BSH marktleider in Nederland.

De consumentenbond zijn er van en voor consumenten. Ze zorgen er samen voor dat consumenten vinden wat ze zoeken en krijgen waar ze recht op hebben.  Samen met consumenten werken zij aan eerlijke, rechtvaardige en veilige markten.

De Volksbank is de vierde grootste retailbank actief op de Nederlandse markt met een focus op hypotheken, betalen en sparen. Het bedrijf voert vier merken: ASN Bank, BLG Wonen, RegioBank en SNS. Elk merk heeft een eigen identiteit en uitstraling. De Volksbank wil op een mensgerichte, efficiënte en duurzame manier voorzien in de specifieke financiële behoeften van haar klanten.

Eneco is een duurzaam energiebedrijf met als missie duurzame energie voor iedereen. ‘Samen met onze klanten en partners zoeken wij naar betaalbare oplossingen die besparen en zelf opwekken mogelijk maken’.

Fair Trade Orginal is het merk van de eerlijke producten. Al sinds 1959. Het assortiment is eindeloos breed en eindeloos lekker. En met elk product doe je iets moois voor jezelf en voor een ander.

Google wil alle informatie ter wereld organiseren en universeel toegankelijk en bruikbaar maken, en ontwikkelt hiervoor diverse producten en diensten. Ondernemers die willen groeien ondersteunt Google door gratis kennis op het gebied van online marketing aan te bieden via het online trainingsplatform.

Grolsch is een merk dat weinig introductie behoeft. ‘Je kent ons van de beugel, Vakmanschap is Meesterschap en de vele speciaalbieren. En van onze uitgesproken smaak. We brouwen namelijk al meer dan 400 jaar op basis van eigen overtuiging en met zorgvuldig geselecteerde ingrediënten. Hierdoor zijn onze bieren vol van smaak en hebben ze een rijke afdronk’.

‘Bij Hallmark begrijpen we als geen ander hoe belangrijk waardevolle relaties zijn. Daarom toveren we samen met miljoenen mensen over de hele wereld elke dag een grote glimlach op vele gezichten. We zien het als onze taak om mensen op een creatieve manier te inspireren emoties te uiten en daarmee waardevolle relaties te versterken en dat al meer dan 100 jaar’.

De Hartstichting strijdt tegen hart- en vaatziekten. Van elke euro aan donatie gaat gaat € 0,81 naar wetenschappelijk onderzoek, voorlichting, preventie en patiëntenbelangen.

De collectie van Het Scheepvaartmuseum is één van de grootste en meest vooraanstaande maritieme collecties ter wereld met circa 400.000 objecten, waaronder schilderijen, scheepsmodellen, navigatie-instrumenten en wereldkaarten. Ontdek 500 jaar Nederlandse maritieme geschiedenis en hoe sterk dit verbonden is met de samenleving van vandaag en van de toekomst.

‘HMSHost is part of Autogrill S.p.A. – the world’s largest provider of food and beverage services for travelers. Along with the rest of the Autogrill Group, we are recognized industry leaders who create innovative dining locations at airports and on motorways worldwide. We use our experience and global reach to offer travelers an unparalleled blend of local, regional, and international brands’.

‘Wij zijn een bank voor jong en oud, arm en rijk, voor zzp’ers, mkb’ers, grootbedrijf & instellingen en corporate clients. Wij willen deze mensen en bedrijven in staat stellen hun eigen ideeën voor een betere toekomst te realiseren, hoe groot of klein deze ook zijn’.

International Card Services is dé creditcardspecialist en marktleider in het uitgeven van creditcards van Visa en Mastercard in Nederland. ‘We doen er alles aan om onze klanten de beste service te bieden en zijn dagelijks bezig om voor hen passende producten te ontwikkelen’.

Kantar is de grootste organisatie ter wereld op het gebied van data, insights en consultancy. ‘Niemand weet beter dan wij hoe mensen denken, wat ze voelen, delen, stemmen en kijken. Door onze expertise op het gebied van menselijk gedrag te combineren met geavanceerde technologieën helpen de 30.000 medewerkers van Kantar de meest toonaangevende organisaties ter wereld succesvol te groeien’.

KPMG biedt hoogwaardige dienstverlening op het gebied van audit en advisory. ‘Onze accountants bieden zekerheden over informatie als hoeders van het economisch verkeer. Onze adviseurs ontwikkelen geavanceerde (digitale) oplossingen voor de economie van morgen. Bij ons gaat het niet alleen om wat we doen, vooral om hoe we het doen. Wij geloven dat vooruitgang pas echt vooruitgang is als die goed is voor mens en maatschappij. Dat is people-driven progress’.

KRO-NCRV is een mediaorganisatie die midden in de samenleving staat. ‘Ieder mens heeft een eigen verhaal en wij delen die verhalen om elkaar beter te begrijpen. Verhalen die aanzetten tot denken, verhalen die bruggen bouwen en mensen bij elkaar brengen. Dat zit in ons DNA en dat doen we dagelijks in onze programma’s op radio, televisie èn online’.

Miele is een fabrikant van hoogwaardige huishoudelijke apparaten, inbouwapparaten en machines voor professionele toepassingen. Sinds de oprichting is het motto ‘immer besser’ oftewel ‘steeds betere producten maken’.

‘Wij inspireren en stimuleren mensen om samen met ons alles op alles te zetten voor een toekomst met zo min mogelijk nierziekten en een betere toekomst voor nierpatiënten’.

Noordhoff is er voor iedereen die leert. Vanaf de eerste dag op school tot de volgende stap in je carrière. Dagelijks werken en leren ruim 2 miljoen mensen, jong en oud, met de leermiddelen, technologie en diensten van Noordhoff Uitgevers.

‘PMI is the world’s leading international tobacco company, with six of the world’s top 15 international brands and products sold in more than 180 markets. In addition to the manufacture and sale of cigarettes, including the number one global cigarette brand (Marlboro), and other tobacco products, PMI is engaged in the development and commercialization of Reduced-Risk Products (“RRPs”)’.

PostNL verbindt voor haar klanten de fysieke en online wereld. ‘Zo verzorgen we de communicatie tussen mensen en bedrijven. We bieden steeds meer nieuwe diensten door combinaties van slimme netwerken, digitale toepassingen en juiste communicatiekanalen. Hiermee willen we het dagelijkse leven voor onze klanten gemakkelijker maken’.

Praxis vindt maken bijzonder. Of je nou iets repareert of iets nieuws creëert, wat je zelf hebt gemaakt, geeft een voldaan gevoel.

Mensen helpen bij het maken: dat doet Praxis als sinds 1978. In dat jaar opende Praxis zijn eerste winkel en inmiddels is de organisatie uitgegroeid tot één van de grootste en bekendste doe-het-zelfketens in Nederland. Praxis speelt in op de wensen van alle makers, zowel ervaren als beginnende doe-het-zelvers met het beste aanbod producten. Miljoenen klanten kunnen bij Praxis-winkels kiezen uit meer dan 60.000 artikelen. Praxis heeft ruim 4.300 medewerkers, werkzaam in voornamelijk 192 winkels.

De Rabobank-organisatie is in Nederland opgericht door ondernemende mensen die nagenoeg geen toegang hadden tot de kapitaalmarkt. Ze heeft een traditie in het midden- en kleinbedrijf en met name in de agrarische sector.

Het Rijksmuseum is hét museum van Nederland, met meesterwerken zoals de Nachtwacht en Het Melkmeisje. In 80 zalen vertellen 8.000 schatten het verhaal van 800 jaar Nederlandse kunst en geschiedenis.

SCHAAL+ gelooft in de kracht van jong digitaal talent. ‘We dichten de kloof tussen jong digitaal talent en de arbeidsmarkt en ontwikkelen T-shaped digital talent gericht op het creëren van meerwaarde. Dit doen we door het werven, selecteren, ontwikkelen en begeleiden van jong digitaal talent middels onze Talent Development Programma’s’.

Terre des Homes bevrijdt kinderen uit uitbuitingssituaties. We steunen niet alleen slachtoffers, maar pakken het probleem bij de wortels aan.

UNICEF is sinds 1946 dé organisatie die ervoor zorgt dat kinderen in de hele wereld een goede kindertijd kunnen hebben.

Univé is een coöperatie en dat betekent: risico’s delen. Risico’s die personen of bedrijven niet alleen kunnen of willen dragen. Elkaar helpen, dat is waar Univé voor staat.

Vattenfall is één van de grootste energieleveranciers van elektriciteit en warmte in Europa. Ons doel is een fossielvrij leven binnen één generatie realiseren. Dat betekent onder andere dat we dan alleen nog maar energie leveren uit schone bronnen die nooit opraken. Denk aan zon, wind en water. Hiermee dragen we actief bij aan een duurzamere maatschappij, samen met onze klanten.

Ziggo is een landelijke aanbieder van media- en communicatiediensten. De klein- en grootzakelijke markt maakt bij Ziggo gebruik van producten en diensten zoals telefonie, datacommunicatie en elektronische betalingsmogelijkheden.