Voor het hele marketingteam

De NIMA Top Marketing Club is er voor toonaangevende marketingbedrijven in Nederland. NIMA ondersteunt deze bedrijven bij de ontwikkeling van marketingkennis, het opdoen van inspiratie en faciliteert het kennisnetwerk dat de TMC Members hebben opgebouwd. Gezamenlijk inventariseren NIMA en de Top Marketing Companies welke behoeften er binnen hun marketingorganisatie zijn op het gebied van marketingkennis en -inspiratie. Dit resulteert in een tailormade kennisprogramma. Het advies voor kennisontwikkeling en inspiratie wordt onder andere gebaseerd op de activiteiten in de NIMA Academy.

Het TMC Membership van 15.500 euro

Het TMC Membership is het meest uitgebreide NIMA-lidmaatschap voor bedrijven. Met dit lidmaatschap wordt jouw organisatie onderdeel van de Top Marketing Club. Een groep voor de meest toonaangevende marketingbedrijven van Nederland. Voor deze groep organiseert NIMA ook speciale evenementen, waaronder de NIMA CMO Diners.

Alle voordelen van het TMC Membership op een rij

  • Deelname aan classes en events van de NIMA Academy tegen ledentarief (20% korting op het niet-ledentarief)
  • 8 kaarten voor de NIMA Marketing Day (t.w.v. 2.792 euro)
  • 6.500 euro educatiebudget voor deelname classes en events van de NIMA Academy (tegen ledentarief)
  • Een abonnement op MarketingTribune (t.w.v. 215 euro)
  • Abonnement naar keuze: Adformatie, Emerce Magazine, Fonk Magazine, Twinkle en Customer First
  • Ledenvoordeel op magazineabonnementen (Adformatie, Emerce Magazine, Fonk Magazine, Twinkle en Customer First)
  • NIMA Books: 1x per kwartaal een speciaal door NIMA geselecteerd marketingboek (t.w.v. 130 euro)
  • Toegang tot de netwerkevenementen van de NIMA Communities
  • Vermelding op de NIMA-website als NIMA Business Member, incl. link naar de eigen website
  • 15 persoonlijke accounts in MijnNIMA
    • Online kennistoets, incl. ontwikkeladvies voor 8 personen (t.w.v. 1.592 euro)
    • Gratis online integriteitstoets voor 8 personen, incl. eindtoets en registratie
  • 1 toegangskaart voor het Marketing Executive Diner (2 x per jaar, CMO-level)
  • 2 toegangskaarten voor de sessies van het Marketing Executive Center (4 x per jaar, CMO-level)
  • 2 toegangskaarten voor de Expertsessies (2 x per jaar)
  • 1 toegangskaart voor RM Next (2 x per jaar, onderdeel RM-netwerk, CMO-level)
  • Mogelijkheid tot het hosten van een interne intervisiesessie, 1 x per jaar
  • 2 plekken in het Career Booster-programma (Young Professional-level t.w.v. 900 euro)
  • 2 toegangskaarten per Top Marketing Tour (4 x per jaar, Young Professional-level t.w.v. 1.500 euro)
  • Inspiratiesessie van 45-60 minuten (1 x per jaar, op locatie TMC-bedrijf)
  • Persoonscertificering tot SMP, SCP of SDP (5 per jaar, managementlevel t.w.v. 600 euro)
  • Partnership in communicatie-uitingen (online en offline)
  • 5 gratis vacatureplaatsingen per jaar (t.w.v. 1.000 euro)
Quote: Valérie van den Brule (Marketing Academy Manager Rabobank)
Vanuit de Rabobank Marketing Academy helpen wij onze marketeers in hun ontwikkeling op het gebied van T-shape marketing. Een brede strategische basis en een goede verdieping op marketing (zowel op het gebied van content als digital) vinden wij belangrijk. Door het TMC-lidmaatschap helpt NIMA ons met deze ontwikkeling. Onze marketeers zijn vaak te vinden in de verschillende masterclasses en workshops die door NIMA worden aangeboden. Een ander voordeel is dat wij tijdens onze eigen ‘Marketing Chapter Days’ gemakkelijk sprekers vanuit NIMA uit kunnen nodigen om ons te laten inspireren.

- Valérie van den Brule (Marketing Academy Manager Rabobank)