Het commerciële domein omvat de vakgebieden marketing, sales en communicatie. Media zijn our middle name en er wordt dan ook veel gepubliceerd door vakgenoten en over de vakgebieden. Hieronder vind je verschillende publicaties geschreven door en voor NIMA Members, maar ook nieuws over marketing, publicaties van NIMA zelf en bijdragen van onze mediapartners.
Een Customer Leader ben je door wat je doet, niet door wat je denkt of belooft. Dit boek is een inspiratie voor marketingstrategie als geheel.
Wij zijn een relatief klein bedrijf maar streven wel naar een Champions League-niveau. Dit lukt alleen door constant kritisch te challengen. ‘Is dit goed genoeg?’.
Tijdens deze NIMA Zuid bijeenkomst ontdek je hoe Gulpener met passie voor bier en respect voor de omgeving het duurzaamste brouwhuis van Europa heeft opgebouwd.
‘Hoe je als klein merk kunt uitgroeien tot een vaste waarde op het schap en je marketingbudget kunt laten groeien met de groei van het merk.’
Tijdens deze ‘round table’ wordt onder meer besproken wat B2B-marketing ánders maakt dan werken voor een B2C-bedrijf en wordt toegelicht wat een ideaal loopbaanpad is (of kan zijn).
Martijn Canters: ‘We benaderen het probleem van eenzaamheid meestal op een positieve en luchtige manier in onze marketing, met zoveel mogelijk humor.’
‘De personeelskrapte die vrijwel iedere sector bijna overal in de wereld voelt is een belangrijke aanjager van samenwerking tussen HR en Marketing’
Vanzelfsprekend zijn NIMA Leden van harte welkom op deze bijeenkomst, maar ook niet leden kunnen zich (eenmalig gratis) als introducee aanmelden.
Ik denk dat de bedrijfscultuur hier een grote rol in speelt. We werken niet voor onze eigen successen, maar voor de successen van ons allemaal.