Het commerciële domein omvat de vakgebieden marketing, sales en communicatie. Media zijn our middle name en er wordt dan ook veel gepubliceerd door vakgenoten en over de vakgebieden. Hieronder vind je verschillende publicaties geschreven door en voor NIMA Members, maar ook nieuws over marketing, publicaties van NIMA zelf en bijdragen van onze mediapartners.
Het visiedocument van PIM duikt in de wereld van AI, waar automatisering van repetitieve taken en datagestuurde beslissingen de kern vormen. Duurzaamheid is een andere gamechanger.
Voor je überhaupt aan mooie filmpjes toekomt zul je toch – hopelijk – hebben nagedacht over de vraag waaróm je die inzet. Beginnend aan het eind: je hebt mensen nodig en die zijn momenteel moeilijk te vinden in jouw industrie.
Heeft jouw organisatie oprecht het beste met de wereld voor? Dan is dit je oproep om je eerlijke verhaal met de wereld te delen. Goed voor de wereld én je merk.
NIMA Zuid was donderdag 27 juni te gast in het Gulpener Brouwlokaal in Gulpen voor een inspiratiesessie door directeur Jan-Paul Rutten, een presentatie over wat B-Corp inhoudt door Jeroen van IJzendoorn, een rondleiding en natuurlijk een proeverij.
Het smaakte uiteraard naar meer, zo’n middag in de snelkookpan van vijf heel informatiedichte presentaties in een tempo waar zelfs het herboren Oranje later die avond nog een puntje aan kon zuigen.
NIMA biedt vanaf de tweede helft van 2024 zijn trainingenaanbod aan ‘langs de lijnen van het vak’. Een overzichtelijk trainingenaanbod helpt NIMA in zijn streven het marketingvak verder te brengen.
Net als in een roeiboot moet een marketingteam synchroon werken om succes te boeken. Iedere specialist draagt bij aan de gezamenlijke inspanning, en de kracht ligt in de harmonie tussen de teamleden.
‘EMC initieerde de verkiezing om de allerbeste marketeers van Europa in het zonnetje te zetten en daarmee te illustreren en erkennen welke cruciale bijdrage ze leveren aan onze bedrijven, de Europese economie en onze samenleving.’
Bij teveel keuzes, ervaart jouw klant stress. Bij teveel keuzes, kies je niet.