Nieuws over NIMA

Het commerciële domein omvat de vakgebieden marketing, sales en communicatie. Media zijn our middle name en er wordt dan ook veel gepubliceerd door vakgenoten en over de vakgebieden. Hieronder vind je verschillende publicaties geschreven door en voor NIMA Members, maar ook nieuws over marketing, publicaties van NIMA zelf en bijdragen van onze mediapartners.

  • Bekijk
Bezoek met NIMA de Gulpener Brouwerij (mét overnachting) de Redactie

Tijdens deze NIMA Zuid bijeenkomst ontdek je hoe Gulpener met passie voor bier en respect voor de omgeving het duurzaamste brouwhuis van Europa heeft opgebouwd.

Lees meer
#NMDay24 Update: ‘Ties Robben en Paul Bakker van Jean Bâton’ de Redactie

‘Hoe je als klein merk kunt uitgroeien tot een vaste waarde op het schap en je marketingbudget kunt laten groeien met de groei van het merk.’

Lees meer
Young Prof in B2B-marketing – Een vak apart de Redactie

Tijdens deze ‘round table’ wordt onder meer besproken wat B2B-marketing ánders maakt dan werken voor een B2C-bedrijf en wordt toegelicht wat een ideaal loopbaanpad is (of kan zijn).

Lees meer
Oma’s Soep: ‘Creativiteit kun je – denk ik – niet leren, dus we doen dit op gevoel’ de Redactie

Martijn Canters: ‘We benaderen het probleem van eenzaamheid meestal op een positieve en luchtige manier in onze marketing, met zoveel mogelijk humor.’

Lees meer
HR meets Marketing ‘Goede medewerkers aantrekken gaat de hele organisatie aan’ de Redactie

‘De personeelskrapte die vrijwel iedere sector bijna overal in de wereld voelt is een belangrijke aanjager van samenwerking tussen HR en Marketing’

Lees meer
Bezoek de inspiratiesessie Reputatiemanagement van NIMA Financial Services de Redactie

Vanzelfsprekend zijn NIMA Leden van harte welkom op deze bijeenkomst, maar ook niet leden kunnen zich (eenmalig gratis) als introducee aanmelden.

Lees meer
Processionals: ‘Binnen beginnen is buiten winnen’ de Redactie

Ik denk dat de bedrijfscultuur hier een grote rol in speelt. We werken niet voor onze eigen successen, maar voor de successen van ons allemaal.

Lees meer
De Toekomst van… Marketingstrategie de Redactie

Dinsdag 16 mei vond de elfde editie plaats van de webinar-serie ‘NIMA – De Toekomst van Marketing’. Centraal thema was Marketingstrategie; dat lastige en tegelijk uitzonderlijk belangrijke onderwerp waar de ‘diagnose-fase’ eindigt en waar de ‘uitvoering van het vak’ – de tactics – begint.

Lees meer
Zeeman: ‘Bij ons is Marketing & e-Commerce één afdeling de Redactie

Zeeman wil eerlijk basistextiel voor iedereen toegankelijk te maken, terwijl we onze voetafdruk verkleinen. ‘Zuinig vanuit het hart’ is onze nieuwe merkbelofte, die sturend is voor de gehele organisatie en intern wordt gedragen.

Lees meer