Spotler en Beeckestijn Business School hebben het B2B Marketing Trendrapport 2020 uitgebracht. Het rapport geeft inzicht in de uitdagingen, speerpunten en belangrijkste activiteiten van B2B-marketeers in Nederland.
205 marketeers vulden een vragenlijst in en vier marketingexperts gaven hun visie op de bijzondere ontwikkelingen in 2020. Zet je alle uitspraken op een rij dan is de B2B-marketeer in dit jaar vooral op zoek naar een zinvolle en authentieke online verbinding met klanten en prospects. In deze vijfde editie reageren Marieke Heesakkers (Berkvens Deursystemen & Limburgia Utiliteitsdeuren), Joost Belt (De Heus Animal Nutrition), Mark Appel (CM.com) en Yasmin de Brouwer-Nuijten (Van Oers Accountancy & Advies) op de uitkomsten van het kwantitatieve onderzoek. Zowel de respondenten als de experts deden uitspraken over hun belangrijkste uitdagingen en KPI’s, kennisniveau in de B2B, de inrichting van de buyer’s en customer journey en over de inzet van marketing automation software.
Lees dit artikel op MarketingTribune